معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از ایجاد 237 پایگاه اوقات فراغت ‌در لرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  محسن یوسفوند اظهار داشت: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت 237 پایگاه در سطح استان با محوریت‌های کانون فرهنگی، تربیتی، اردویی و مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.


وی بابیان اینکه این برنامه در 8 هفته برگزار می‌شود افزود: هفته نخست این طرح برای تهیه مقدمات است و هفت هفته اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت است. برای برگزاری بهتر در طول ماه مبارک رمضان سعی داریم کلاس‌ها را فقط در نوبت صبح برگزار می‌کنیم ولی در برخی مناطق مانند شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز که تعداد متقاضیان بیشتر است رویکرد تغییر پیدا می‌کند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: آموزش و پرورش فقط مجری غنی‌سازی اوقات فراغت است و در این راستا 16 دستگاه فعالیت می‌کنند.
وی در رابطه با طرح مزرعه من اوقات فراغت، عنوان کرد: این طرح به دلیل کمبود فضای آموزش و پرورش در برگزاری همه رشته‌ها در سطح هنرستان‌های وابسته به فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.


یوسفوند بیان کرد: تفاهم‌نامه‌های برای غنی‌سازی اوقات فراغت با اداراتی مانند ارشاد، سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان ورزش و جوانان و هلال‌احمر در موضوعات فرهنگی، هنری و آموزشی بسته‌شده است تا در غنی‌سازی بهتر این برنامه‌ها تأثیرگذار باشد.


انتهای پیام/ع

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.