سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق شماره 111 ، روز شنبه در آستانه نوزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری در بجنورد مرکز خراسان شمالی راه اندازی شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری در آیین راه اندازی این سامانه در خراسان شمالی، گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی در زمان سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید گزارش های مردمی، درخواست ها، پیشنهادها، شکایات و نظرات آنان را دریافت می کند. 

وی اظهار کرد: این سامانه به منظور تسهیل دریافت نقطه نظرات مردمی و جلوگیری از ایجاد زحمت برای مردم برای حضور فیزیکی و ارایه مکاتبات راه اندازی شده و نظرات مردم نیز به طور مستقیم در اختیار رییس جمهوری قرار می گیرد. 

وی اضافه کرد: شهروندان استان که با این سامانه با تلفن ثابت و همراه ارتباط برقرار می کنند، پس از حداکثر 72 ساعت از زمان تماس، یک کد رهگیری برای پیگیری درخواست های خود دریافت خواهند کرد. 

معاون رییس جمهوری افزود: تلاش می شود تا در حد توان به درخواست ها و نظرات مردم که از طریق سامانه سامد دریافت می شود، پاسخ داده شود و البته برخی از این پاسخ ها نیز می تواند زمانبر باشد. 

وی اضافه کرد: امروز بیکاری یکی از مشکلات اصلی خانواده هاست و پیش بینی می شود بخشی از مطالبات مردم و درخواست ها در این حوزه باشد که پاسخگویی به این مطالبات نیاز به سرمایه گذاری و تجهیز زیرساخت های لازم دارد. 

شریعتمداری ابراز امیدواری کرد تا زمینه پاسخگویی به تمام مطالبات و درخواست های مردم استان خراسان شمالی از طریق سامانه سامد 111 ایجاد شود. 

وی مهمترین مزیت ارتباط گیری مردم با سامانه سامد را اطلاع یافتن رییس جمهوری از تمام این درخواست ها و مطالبات برشمرد. 

استاندار خراسان شمالی نیز ابراز امیدواری کرد تا با پیگیری مسوولان مرتبط بخصوص در نهاد ریاست جمهوری به تمام درخواست های مردمی که از طریق سامانه سامد 111 ارایه می شود، پاسخ داده شود. 

سیدعلی اکبر پرویزی اظهار کرد: ره آورد سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی به امید خداوند گره گشایی از کار مردم خواهد بود. 

وی ابراز امیدواری کرد تا پیگیری مطالبات مردم از دفتر ارتباط مردمی با رییس جمهوری در استان خراسان شمالی نتایج مثبتی را برای این منطقه از کشور داشته باشد. 

سامانه سامد ویژه سفر رییس جمهوری در محل دانشگاه پیام نور بجنورد راه اندازی شده و به صورت شبانه روزی از امروز تا بامداد سه شنبه هفته جاری آماده دریافت درخواست ها، شکایات و پیشنهادهای مردمی است. 

با اتمام سفر رییس جمهوری ، این سامانه در استانداری خراسان شمالی در بجنورد نیز با همان شماره 111 آماده دریافت نقطه نظرات مردم خواهد بود. 

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید فردا یکشنبه 24 خردادماه در نوزدهمین سفر استانی مهمان مردم استان خراسان شمالی خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار