مديرکل پست استان خوزستان از ارائه خدمات امورمالياتي در ادارات پست مرکزي شهرستان هاي استان خوزستان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  مهران حموله گفت: متقاضيان مي توانند خدمات ثبت اظهارنامه و حساب مشاغل خودرو، اظهارنامه شرکتها، اظهارنامه افراد حقيقي و حقوقي، افراد و مستغلات و کد اقتصادي را با مراجعه به ادارات پست مرکزي اهواز و شهرستانهای استان  دريافت نمايند.

وي همچنين از آموزش نمايندگان پست توسط کارشناسان امورمالياتي جهت ارائه هرچه مطلوبتر اين خدمات سخن گفت و افزود: خدمات امورمالياتي در ادارات پست بر بستر اينترانت پست انجام مي شود که اين امر باعث ارائه خدمات با سرعت بيشتر و امنيت بالا براي متقاضيان خواهد شد.

حموله ارائه خدمات نيابتي امورمالياتي در ادارات تابعه اداره کل پست استان  در تمامي شهرستانها را در راستاي تفاهم نامه کشوري في مابين شرکت پست و سازمان امورمالياتي کشور و پياده سازي دولت الکترونيک عنوان کرد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.