در نخستین مرحله لیگ دو و میدانی که با حضور 156 ورزشکار و 9 تیم در اهواز برگزار شد، خرمشهر جایگاه نخست این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ در بخش انفرادی مسابقات در دو 100 متر مصطفی عساكره، امیر حیدرنژاد و امین بوعذار به ترتیب از تیم های مقاومت خوزستان، اندیمشك و شهید چمران اهواز اول تا سوم شدند.

در دو 200 متر رضا بوعذار، حسین نصیری و ایاد مطوری به ترتیب از دانشگاه شهید چمران اهواز، ایذه و خرمشهر جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در دو 400 متر، منصور عفری و ولید بچیه هر دو از مقاومت خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و حامد زارعزادگان از دانشگاه شهید چمران اهواز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 در دو 800 متر عدنان خجسته از شهرداری ماهشهر اول و حسین نیسی و محمد حبیبی هر دو از مقاومت خوزستان عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین در دو 1500 متر سید اسماعیل موسوی، مرتضی عسچراوی و عباس آل‌ مهدی به ترتیب از ایذه، خرمشهر و دانشگاه شهید چمران اهواز اول تا سوم شدند.

در دو 3000 متر عباس شدیدی از خرمشهر قهرمان شد، مسعود رستمی از اندیمشك در جایگاه دوم قرار گرفت و رضا حاتمی از ایذه سوم شد.

 در دو 110 متر با مانع مسعود پورابراهیمی و شهریار سلطانی به ترتیب از خرمشهر و اندیمشك اول و دوم شدند اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن امتیاز سایر ورزشكاران، نفر سوم معرفی نشد.

در ماده سه ‌گام مهران حیدرنژاد از اندیمشك به قهرمانی رسید و به دلیل خطای سایر بازیكنان، نفرات دوم و سوم معرفی نشدند.

در پرش طول علیرضا خالدی، مصطفی فروزش و میرخاص حیدرنژاد به ترتیب از خرمشهر، مقاومت خوزستان و اندیمشك جایگاه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در پرش ارتفاع نیز مهدی شریفی و محسن مطوری هر دو از خرمشهر به ترتیب قهرمان و نایب ‌قهرمان شدند و محسن نوروزی از جهان ورزش باغملك سوم شد.

در ماده پرتاب وزنه، حامد حاجی ‌زل از خرمشهر در جایگاه نخست ایستاد، حسین ساكی از شهرداری ماهشهر دوم شد و جاوید چراغی از دانشگاه شهیدچمران اهواز مكان سوم را به خود اختصاص داد.

در پرتاب نیزه، حسین احمدی و حكیم راه هر دو از خرمشهر به ترتیب اول و دوم شدند و كریم كعب‌عمیر از دانشگاه شهید چمران اهواز سوم شد.

در پرتاب دیسك نیز علی فولادی و دانیال خضریان هر دو از مقاومت خوزستان به ترتیب در مكانهای اول و دوم قرار گرفتند و وحید موسوی از دانشگاه شهید چمران اهواز در جایگاه سوم ایستاد.

 در دو 4 در 400 متر امدادی تیم های مقاومت خوزستان، ایذه و دانشگاه شهید چمران اهواز به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.