ششمین نمایشگاه نقاشی و نگارگری "گروه هنری ترنم" از 23 تا 28 خرداد ماه در گالری شماره یک نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان دایر است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان " ششمین نمایشگاه نقاشی و نگارگری گروه هنری ترنم" شامل 70 اثر با موضوع چهره،فیگور و طبیعت مناطق مختلف ایران همچون میدان نقش جهان اصفهان،ماسوله شمال و...است که به سبک رئال و انتزاعی و با بهره گیری از تکنیک های آبرنگ،رنگ و روغن،سیاه قلم و پاستل گچی به همت استاد منیره نوری و 12 هنر آموخته ایشان درآموزشگاه هنری ترنم تهیه و در تابلوهایی در ابعاد مختلف همچون 100 در 70، 50 در 70، 60 در 80، 35 در 20 و...به نمایش گذاشته شده است.

استاد منیره نوری کار هنری را از سال1380 نزد اساتید مجرب آغاز کرده و آثار بسیاری با موضوعات مختلف و با تکنیک های متفاوت بر جا گذاشته است.

منیره نوری استاد دانشگاه پیام نور اصفهان در رشته علوم تربیتی،بانوی برگزیده نگارگری در سال1392 است و برگزیده فستیوال جهانی آبرنگ ایتالیا شهر فابرییانو و شرکت کننده در فستیوال جهانی آبرنگ ترکیه شهر ازمیر نیز می باشد و برخی آثارش در کتاب جشنواره جهانی آبرنگ ایتالیا و ترکیه چاپ شده است.

منیره نوری در 15 نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته و دارای مدرک بین المللی صلاحیت تدریس در نگارگری و نقاشی است، عضو انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی،عضو هنرمندان نقاش اصفهان،عضو رسمی سازمان صنایع دستی اصفهان(گروه نگارگری و تذهیب) و نیز عضو انجمن آبرنگ ایران است. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: نقاشی ، کتابخانه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.