نماینده مردم اصفهان خطاب به رئیس مجلس گفت: ما طبق آئین‌نامه ساعت 14 امروز در کمیسیون عمران حاضر می‌شویم، اما وزیر کجا رفته؟ یک سفر جور کرده با رئیس‌جمهور و می‌خواهد به خراسان برود، خداوکیلی سفر با رئیس‌جمهور واجب است یا اینکه به ملت ایران پاسخ دهد؟

آقای آخوندی! پاسخ به وکلای ملت مهمتر است یا سفر به خراسان؟به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ "حسن کامران" نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 خردادماه) در نطق میان‌دستور خود خطاب به رئیس مجلس در مورد نظارت‌های مجلس گفت: استیضاح وزیر راه در کمیسیون عمران چاپ شده است، چرا آن را حذف کردید؟ 

کامران تاکید کرد: ما طبق آئین‌نامه ساعت 14 امروز در کمیسیون عمران حاضر می‌شویم، اما وزیر کجا رفته؟ یک سفر جور کرده با رئیس‌جمهور و می‌خواهد به خراسان برود، خداوکیلی سفر با رئیس‌جمهور واجب است یا اینکه به ملت ایران پاسخ دهد؟ 

 وی افزود: آقای میرشفیع(معاون آخوندی) چه کاره است که به هاشمی رئیس کمیسیون عمران زنگ بزند و بگوید که از هیئت رئیسه اذن گرفته؟ اما هیئت رئیسه در این رابطه اذعان بی‌خبری کند، این گونه اقدامات، نظارت مجلس را آسیب‌پذیر می‌کند، بگذارید استیضاح به موقع آورده و مباحث مطرح شود، چرا که استیضاح طالب توضیح است.

 این عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: تا فساد، کارچاق‌کنان و معامله وجود دارد، بهره‌وری و اقتصاد مقاومتی بی‌معنا و بی‌مفهوم است، از دست اشرافی‌گری چه باید کرد، مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند که؛ صرفه‌جویی باید صورت گیرد، سه قوه بگوید میوه راکم کرده‌اند یا سفرهای خارجی را؟ 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
عباس
۱۳:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
با بصیرت کامل
آخرین اخبار