سید مجتبی موسوی از برگزاری هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با دو متریال متفاوت خبر داد و گفت: بخش اصلی سمپوزیوم هفتم شامل دو کارگاه سنگ و آهن است که از یکم تا بیست و چهارم مهر ماه سال 1394 برگزار می شود.

هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با دو متریال متفاوتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه ای که با حضور شاعری، رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار، جعفری، مدیرعامل و جمعی از مدیران و معاونین سازمان مدیریت پسماند در محل ساختمان اداری سازمان تشکیل گردید ؛ تفاهم نامه ای فی مابین این سازمان به نمایندگی دکتر جعفری و ستاد محیط زیست و توسعه پایدار به نمایندگی دکتر شاعری به امضاء رسید.

جعفری با اشاره به ضرورت تفکیک پسماند در مبدا؛ ارتقاء شاخص های زیست محیطی مدیریت پسماند در شهر تهران با تاکید بر طرح تفکیک پسماند در مبدا را بعنوان اساسی ترین موضوع این تفاهم نامه اعلام نموده و افزود: آموزش و فرهنگ سازی، مدیریت شیرابه و جمع آوری و تصفیه بهداشتی آن، مدیریت ذخیره سازی پسماند شهر تهران،جمع آوری،پردازش و دفع پسماند های ساختمانی، استفاده از روش مناسب یخ زدایی و تولید انرژی الکتریکی از فرایند هضم و تولید بیو گاز از لندفیل از محورهای همکاری در قرار داد مذکور می باشد.

تشکیل کارگروه تخصصی برای پیشبرد اهداف طرح، بررسی و تایید طرح ها، مشارکت فعال در کارگروه، تامین منابع مالی مورد نیاز، طراحی، اجرا و پیگیری نظارت مصوبات کارگروه های تخصصی  از جمله تعهدات طرفین تفاهم نامه می باشد که توسط مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اعلام شد.

در خاتمه این نشست جعفری ضمن ابراز خشنودی از مشارکت ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در پیشبرد اهداف سازمان؛ موضوع مشارکت را یکی از استوارترین حلقه های مدیریت پسماند و در این میان جذب تعامل گروههای مردمی را در راس تمام برنامه سازمان معرفی نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار