یک منبع نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه اجازه ملاقات با بقایی به وکیلش داده نشده، گفت: در دیداری که وکیل "حمید بقایی" با بازپرس پرونده داشته، اطلاعاتی در مورد علت بازداشت داده نشده است.

یک منبع نزدیک به احمدی‌ نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت بازداشت "حمید بقایی" چیست، گفت: از زمان بازداشت "حمید بقایی" هیچ دسترسی به وی نداشته‌ایم و اطلاعی از او و علت بازداشتش نداریم.

این منبع آگاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که آیا وکیل مربوطه با وی ملاقات داشته، یا خیر اظهار داشت: وکیل بقایی پیگیر کارهای او است ولی اجازه ملاقات داده نشده است.

وی افزود: در دیداری که وکیل "حمید بقایی" با بازپرس پرونده داشته، اطلاعاتی در مورد علت بازداشت داده نشده است.

گفتنی است؛ هفته گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود از بازداشت "حمید بقایی" معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم خبرداد. وی اشاره‌ای به جزئيات بازداشت "حميد بقايی" نکرده و تنها گفت که بازپرس پرونده بقايی معاون اجرايی رئيس جمهور ســابق وی را روز دوشنبه احضار و برای او قرار بازداشت صادر کرد.

همچنین دفتر رییس دولت نهم و دهم در ارتباط با دستگیری "حمید بقایی" معاون اجرایی دولت دهم طی یانیه‌ای اعلام کرد که رییس جمهور دوره‌های نهم و دهم به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار