طی دو نشست به همراه 30 تن از استادان حقوق بین المللی دانشکده های حقوق کشور، پیشنهادهای حقوقی برای مرحله نهایی توافق به تیم مذاکره کننده هسته ای ارایه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ معاون حقوقی ریاست جمهوری که به منظور حضور در شورای اداری استان سمنان و به مناسبت بیست و چهارم خرداد، دومین سالروز پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به استان سمنان سفر کرده است گفت: حضور بانوان در سطوح مدیریتی کشور نیازمند فرهنگسازی مرحله ای و ایجاد فضای مناسب است
 
الهام امین زاده افزود: قوانین و مقررات کشور برای حضور بانوان در سطح مدیریتی کفایت می کند و مشکلی از این لحاظ برای حضور آنان وجود ندارد.

وی گفت: حضور بانوان در بخشهای مدیریتی نیازمند ایجاد فضا و فرهنگی مناسب است تا توانمندیهای آنان بتواند در این فضا ظهور و بروز یابد.

وی افزود: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسایل حقوق بانوان و آقایان را به صورت توام پیگیری می کند.
 
امین زاده در مورد ارایه مشاوره حقوقی به گروه مذاکره کننده هسته ای افزود: وزارت امور خارجه حقوقدانان خود را به همراه تیم مذاکره کننده به همراه دارد.

وی ادامه داد: با این وجود، طی دو نشست به همراه 30 تن از استادان حقوق بین المللی دانشکده های حقوق کشور، پیشنهادهای حقوقی برای مرحله نهایی توافق به تیم مذاکره کننده هسته ای ارایه شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.