به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران،مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در جلسه سرگروههای روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهای صنعتی ايران برگزار شد،گفت:دنيای امروز دنيای ارتباطات بوده و بزرگترين سرمايه يك سازمان به دارا بودن ارتباط دو سويه درون و برون سازمانی است و بهمين دليل،وجود و نياز سازمان به روابط عمومی فعال و پويا از اهميت ويژه و بسزايی برخوردار می باشد .
موسوی افزود:نگاه مديران ميتواند در پيشرفت و كارآيی حوزه روابط عمومی مؤثر باشد.
وی تصریح کرد:نياز اصلي روابط عمومي،تعيين سرفصل بودجه براي ارائه برنامه ها و پيشبرد امور است كه درصورت تحقق اين امر،موجب كاهش دغدغه در اين بخش،از سوي روابط عمومي خواهيم بود .
مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: آخرين عملكردها و دستآوردهاي شركت در غالب خبر،گزارش،چاپ نشريه و بنر در حوزه هاي عمراني ، صنايع كوچك و برنامه ريزي ، در سطح شهركها و نواحي صنعتي استان اطلاع رساني مي شود زيرا كه معتقديم بنابه فرمايشات مقام معظم رهبري ، خدمات صورت گرفته بايستي به مردم معرفي شوند .
مشاور مديرعامل سازمان و مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران نيز در اين جلسه گفت:هدف اصلي برگزاري اين جلسه ، همآهنگي و تبادل نظر جهت برگزاري هرچه باشكوه تر روز حمايت از صنايع كوچك و اجراي مناسب برنامه ها و تبيين سياستهاي در حوزه روابط عمومي مي باشد .
ميرزايي افزود:تعامل نزديك و صميمي روابط عمومي با حوزه هاي مختلف موجب ارتقاء سطح كمي و كيفي و در اين بخش خواهد شد .
وي تصريح كرد:مديران روابط عمومي استانها با تعامل در برگزاري برنامه هاي روز 21 مرداد كه بنام روز حمايت از صنايع كوچك نامگذاري و معرفي شده است اهتمام ويژه داشته باشند .
انتهای پیام/ز