رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نیروی انسانی شاغل در هر نهادی به عنوان سرمایه اصلی سازمان محسوب می شود بر بکارگیری هنر مشارکت طلبی در مجموعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری، هماهنگی و عظم و اراده سازمانی مشکلات را به حداقل برسانیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشستی با پرسنل ستاد مرکزی که با هدف ارتقاء کیفی خدمت‌رسانی و اثربخشی خدمات برگزار شد، اظهارکرد: قطع یقین نیروی انسانی شاغل در هر نهادی به عنوان سرمایه اصلی سازمان محسوب می‌شوند؛ لذا اگر شرایطی فراهم شود که ظرفیت‌ها و استعدادهایی همچون توان فکری و خلاقیت کارکنان شکوفا شود قطعاً تعالی و رشد سازمانی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کشور به اندازه نیروهای انسانی مستعد و بالنده قابل تعالی  بالندگی است، افزود: هنر در مشارکت‌طلبی افراد در مجموعه است؛ چنانکه قدم در این مسیر رشد و توسعه سازمانی را فراهم می‌آورد.

محسنی بندپی هدف و سیاست بهزیستی را همراه بودن مجموعه عنوان کرد و گفت: با نامگذاری سال مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی؛ دولت و ملت ما نیز با تأسی به این امر بهره‌وری حداکثری و اثربخشی خدمات را به جامعه هدف دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان درخصوص مرتفع شدن موانع موجود در مسیر ایفای نقش قول مساعد داد و یادآور شد: امیدواریم مشکلات را به حداقل برسانیم که برای تحقق این امر همکاری، هماهنگی و عظم و اراده سازمانی و همچنین ارزیابی درونی لازم است تا بتوانیم کارنامه درخشانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار