وزیر کشور گفت: دو سال پیش مردم با انتخاب آقای دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور، گفتمان اعتدال را برگزیدند که اصالت و ماهیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی در یادداشتی به مناسبت انتخابات 24 خرداد در اینستاگرام خود نوشت: بی شک برای جامه عمل پوشاندن به این خواسته بازخوانی داشته‎های سی و چند سال گذشته و نگاهی عاقلانه و هدفمند به آینده‌ای روشن راهنمایی خواهد بود و در این راه سخت باید کوشید و همه سنگلاخ‎ها را از مسیر برداشت و راه را هموار کرد.

وی در بخش دیگر یادداشت خود آورده است: انقلاب اسلامی عصاره تمدنی است که قدمتی به درازای تاریخ بشریت، عظمت وغنائی به بزرگی تاریخ 1400 ساله اسلام دارد و امروز پاسداشت از این سرزمین در گرو تلاش و کوشش همه مردان و زنان کشورمان است و اگر این فرصت غنیمت را از دست بدهیم به یقین شرمسار ایرانمان خواهیم بود.

وزیر کشور در یادداشت خود آورده است: پس 'پروا مکن بشتاب که همت چاره ساز است' خوشتر اینکه گرامی داشت این سالگرد قرین شده است با میزبانی مردم نجیب، بزرگوار و با فرهنگ خراسان شمالی از رییس جمهور فرهیخته مان مردمانی که به حق قدردانشان هستیم و اگر بخواهیم از کرامت و بزرگواری شان سخن بگویم حتماً حکایتی خواهد شد به درازای مثنوی.

وی در یادداشت خود آورده است: نیک می دانم که در این سالگرد خجسته مردم بزرگوار و خونگرم خراسان شمالی میزبانان شایسته ای از رییس جمهور محترم خواهند بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار