مدیر عامل شرکت عمران اندیشه از بسته‌های تشویقی مجموعه تحت مدیریتی خویش در قالب تخفیف در واگذاری زمین پروژه‌ها، مشارکت در ساخت و کمک به روند انجام امور مربوط به سرمایه گذاری‌ها در جهت توسعه و جذب مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

بسته‌های تشویقی شرکت عمران در شهر جدید اندیشهمحمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی به منظور توسعه زیر ساخت‌های شهری و عمرانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات شهری، رفاهی، اداری، درمانی، فرهنگی اظهار کرد: محدودیت در اعتبارات دولتی موجب می شود زمینه و بستر مناسب به منظور ترغیب مشارکت و جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی به نحو هرچه مطلوب تری تامین، تقویت و عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود:‌فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر جدید اندیشه در زمینی به مساحت 171 هزار و 993 متر مربع و با ارزش تقریبی 52 هزار میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

آیینی در ادامه عنوان کرد: مجموعه شرکت عمران با تکیه بر حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت مسکن و شهرسازی، بسته‌های تشویقی متنوع و متعددی از جمله تخفیف در واگذاری زمین پروژه‌ها ،واگذاری پروژه‌ها به صورت مشارکت مدنی ، مشارکت در ساخت و اجرای پروژه ،تسهیل و کمک به روند انجام امور مربوط به سرمایه گذاری‌ها و حمایت از سرمایه گذار در چارچوب مقررات در مراجع ذیربط در جهت توسعه مشارکت بخش خصوصی را در نظر گرفته است.

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در پایان تصریح کرد: امیدواریم با توجه به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، زیر ساخت‌های شهری، شبکه معابر، برق، آب، فضای سبز شهری، تاسیسات و امکانات مذهبی، آموزشی و مسکونی بیش از پیش تقویت شود و شهر جدید اندیشه همچنان شکوفایی و بالندگی خود را در ابعاد گوناگون حفظ و روند رو به رشد این منطقه با سرعت و شتاب مضاعف طی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار