رئیس خدمات تسلیحاتی مجلس سنای آمریکا تصمیم اوباما در خصوص مبارزه با تروریست‌های داعش را مانند استفاده از "چسب زخم" توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هیل، «جان مک‌کین،» رئیس خدمات تسلیحاتی مجلس سنای آمریکا یکشنبه در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد؛ تصمیم باراک اوباما مبنی بر اعزام 450 مشاور نظامی به عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش به منزله استفاده از "چسب زخم" است.

مک‌کین در این مصاحبه اعلام کرد: «این 450 مشاور اعزامی به عراق -که فقط 50 نفر از آنها به مشاوره و آموزش نظامی خواهند پرداخت- بی‌تأثیر خواهند بود. این اقدام اوباما حکم یک "چسب زخم" را دارد.»

 وی افزود: «گمان می‌کنم رئیس جمهور بی‌صبرانه منتظر پایان یک سال و نیم باقیمانده از دوران ریاست جمهوری خود است. با ادامه جنایات داعش، فقط خدا می‌داند که در یک سال و نیم آینده چه اتفاقی روی خواهد داد. تروریست‌های داعش همان‌هایی هستند که مردم آمریکا را گردن زدند. این گروه برای آمریکا تهدیدی بزرگ است.» 

با توجه به گردن‌زنی‌های گروه تروریستی داعش و پیشروی این تروریست‌ها در سوریه امنیت ملی و سیاست خارجی در زمره مهم‌ترین امور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 خواهند بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار