قانون‌گذاران کاخ سفید ضمن انتقاد از سیاست اوباما در مبارزه با داعش، دولت وی را برای اتخاذ موضعی قوی در این خصوص تحت فشار قرار می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از واشینگتن پست، در پی نگرانی‌های قانون‌گذاران کاخ سفید از سیاست باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در مبارزه با گروه تروریستی داعش، این قانون‌گذاران دولت اوباما را برای اتخاذ راهبردی جدی در این خصوص تحت فشار قرار می‌دهند.

انجمن خدمات تسلیحاتی کاخ سفید اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا و مارتین دمپسی، فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا را به کاخ سفید فراخواند تا به شرح جزئیات اقدامات خود علیه گروه تروریستی داعش و سایر مشکلات خاورمیانه بپردازند.  

«مک تورن بری،» رییس کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان و یکی از منتقدان سیاست‌های اوباما درخصوص گروه تروریستی داعش نیز اعلام کرد: «به نظر می‌رسد اوباما هرکسی به جز خودش را در ادامه فعالیت گروه تروریستی داعش مقصر می‌داند. مشکل داعش با این روند حل نخواهد شد.»

اگرچه حملات ائتلاف آمریکا علیه گروه تروریستی داعش ادامه دارد، اما در این حملات روندی راهبردی و نظام‌مند در خصوص نابودی مقرهای این گروه تروریستی اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار