مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: دومین تهدید پیش‌رو در منطقه و عرصه بین‌الملل ایجاد اسلام‌های تکفیری عربستانی، سکولاریزه ترکیه و شیعه افراطی لندنی هستند که این آخری را صادق شیرازی در قم را تدوین می‌کند و رویکرد آن حمله به مقدسات اهل سنت بوده و بسیار مرموز، اشتباه و ناراحت کننده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، در همایش سراسری روحانیون شاغل سپاه که در ستاد کل این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا از 6 سال گذشته تاکتیک خود را تغییر داده و دیگر مستقیم وارد جنگ نمی‌شود و تلاش بر جنگ نیابتی و درون تمدنی دارد.

وی ادامه داد: امروز در سوریه، عراق و یمن درگیر جنگ درون تمدنی هستیم که در مجموع هدف کلی ایران بوده که رهبر معظم انقلاب با هوشمندی، این خطر را دفع کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به تلاش آمریکا برای از کار انداختن ارتش کشورهای منطقه تصریح کرد: با این کار، صهیونیست‌ها در حاشیه امن به سر می‌برند و نظاره‌گر درگیری‌های جهان اسلام خواهند بود.

وی گفت: دومین تهدید پیش‌رو در منطقه و عرصه بین‌الملل ایجاد اسلام‌های تکفیری عربستانی، سکولاریزه ترکیه و شیعه افراطی لندنی هستند که این آخری را صادق شیرازی در قم را تدوین می‌کند و رویکرد آن حمله به مقدسات اهل سنت بوده و بسیار مرموز، اشتباه و ناراحت کننده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یاور کشورهای منطقه است و بین شیعیان و اهل سنت تفاوتی قائل نیست، تأکید کرد: موشک شلیک شده فجر 5 به سرزمین‌های اشغالی، کمک به اهل سنت است و در این زمینه "رمضان عبدالله" (دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین) در دیدار با مقام معظم رهبری گفت که امیدواریم پشت سر شما در قدس نماز بخوانیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: ما در انتخابات دخالتی نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما باید الگو باشیم و مأموریت ما علاوه بر وظایف سازمانی، وظایف روحانیت نیز هست. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به لزوم بصیرت در بین آحاد ملت و مسئولان جامعه تأکید کرد: اگر همگی بصیرت داشته باشیم، انقلاب به دست نااهلان نمی‌افتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صدا و سیمای سپاه زیر نظر نماینده ولی‌فقیه است و انسان در راه صعود و تکامل، همه موانع را از مقابل خود برمی‌دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار