برای تحقق فناوری‌های نوین و استفاده متقابل از توان و ظرفیت‌ علمی دانشگاه‌های صنعتی شریف و علوم پزشکی ایران، تفاهم‌نامه‌ای بین این دو دانشگاه امضا شده است.

کامران کامروا عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران در خصوص امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: در راستای هم‌افزایی و ارتقا سلامت تفاهم‌نامه‌ای برای استفاده از نیروی انسانی،‌توانمندی های آموزش و فناوری‌ها با هدف بر طرف کردن نیازهای متقابل امضا شده است. 

وی با تاکید بر نقش دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه داد: بر طبق ذهنیت و خط مشی که داریم سعی بر این است به عنوان اولین دانشگاه کارآفرین در زمینه سلامت باشیم. 

این دانشگاه با نگاه جدی به فناوری و کارآفرینی با تشکیل کارگروه به نام هسته‌های پژوهشی توسعه مراکز فناوری محور سعی تشریک مساعی به جهت تسریع دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: فعالیت های پژوهشی که در راستای تحقق این تفاهم‌نامه انجام می شود از کل بودجه پژوهشی کشور استفاده می‌کند. همچنین 5 کمیته تخصصی برای ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت‌های بین بخشی این تفاهم‌نامه تشکیل شده است. 

کامران کامروا ضمن تاکید بر نقش و اهمیت پژوهش در کشور خاطر نشان کرد: پژوهش باید مبتنی بر حل مشکل بوده و برای جامعه مانند هشدار دهنده ی خطرات پیش رو عمل کند.





انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار