پیش از ظهر امروز و با حضور حسن طایی از کارآفرینان برتر استان یزد تجلیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران یزد؛ حسن طایی، در این همایش با اشاره که به منظور تجلیل از کار آفرینان برگزار شده بود؛ به تجربه یزد در زمینه کارآفرینی گفت:استان یزد بیش از  بیش از 3هزار واحد صنعتی و تعداد قابل توجهی واحد کشاورزی دارد و  باید در یزد و در جمع کارآفرینان آن انرژی و توشه برگیریم و در دیگر استان‌ها از آن استفاده کنیم

وی همچنین ابراز امیدواری کردتا با همکاری کارآفرینان استان یزد  تجربیات این استان را در اختیار کارآفرینان سراسر کشور قرار دهند.

وی  رفع موانع موجود در مقابل کارفرمایان و کارآفرینان را اولیت اصلی عنوان کرد وافزود: یکی از موانع موجود، انحصارطلبی واحدهای صنعتی دولتی است که در این راستا برنامه‌هایی از جمله ایجاد انحصار برای واحدهای خصوصی است وامسال با توجه  به شرایط خاص مملکت باید با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم .

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طایی افزود: یکی از مشکلاتی که اقتصاد کشورهای جهان سوم با آن مواجه است، عدم مدیریت صحیح در اقتصاد آنها است که متاسفانه این شرایط در کشور ما نیز حاکم است.

طایی در پایان از مشکل ساز بودن اقتصاد بانک‌محور برای واحدهای صنعتی اشاره کرد وابراز امیدواری کردبا کمک  کارآفرینان استان یزد  روش‌های جدید‌تری نظیر گردآوری سرمایه‌های خرد مردم را جذب کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کار ، کارافرین ، برتر ، اشتغال ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.