مربی تیم ملی اسلالوم فدراسیون قایقرانی گفت: از 13 استان علاقمند در رشته اسلالوم به منظور توسعه و گسترش این رشته دعوت به عمل آمده است.

کتایون اشرف، در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: 8 تیر ماه کلاس داوری اسلالوم را برای اولین  بار در تهران دریاچه آزادی با مدرس پیریک از فرانسه برگزار خواهیم  کرد. 
 
وی تصریح کرد: بعد از 5 دوره آموزش تئوری در اسلالوم تمرینات عملی را در رودخانه کرج برگزار خواهد شد. 
 
اشرف تاکید داشت: از دیگر اتفاقات خوبی که در این رشته شاهد آن خواهیم بود تا راه اندازی کمپ بین المللی اسلالوم است که تا  به حال از 13 استان دعوت به عمل آمده و به منشور توسعه این رشته اقدامات شایانی شده است. 
 
وی خاطر نشان کرد: در پایان آموزش داوری اسلالوم برای آقایان این رشته، مسابقه‌ای برگزار خواهد شد. 
 
مربی تیم ملی اسلالوم در خصوص کلاس داوری خاطر نشان کرد: مسابقات در 3  مرحله آشنایی با اسلالوم، داوری و مسابقات برگزار می‌شود، اما هنوز به طور قطع برنامه‌ریزی‌ها مشخص نشده است. 
 
وی در خصوص برگزاری اردوی اسلالوم بانوان اظهار داشت: تمرینات خیلی خوب در حال انجام است و ورزشکاران در رودخانه کرج که به تازگی آب آن بالا آمده و برای تمرین مناسب است در  حال فعالیت روزانه خود هستند. 
 
اشرف در ادامه تصریح کرد: برای حضور در کاپ جهانی اسلالوم پسران به لندن و دختران به فرانسه، اعزام خواهند شد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای این رشته بنیادی اتفاقات خوبی در حال انجام است که به پیشرفت هر چه بیشتر اسلالوم کمک می‌کند. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار