باشگاه استقلال هنوز در بلاتکلیفی است و خبری از نقل و انتقالات نیست.

استقلال به کجا می‌رود؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اعلام مسئولان نقل و انتقالات فوتبال قرار شد که تیم‌های لیگ برتر پس از دیدار آبی پوشان پایتخت همچنان بعد از گذشت 13روز نتوانسته‌اند وضعیت تیم خود را مشخص کنند.
 
طی  روزهای گذشته بارها مسئولان باشگاه استقلال به نحوی روز انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و سرمربی تیم را تغییر دادند و هفته‌ها هواداران خود را در بلاتکلیفی گذاشتند و البته می دانیم که تمام تعوییق مربوط به باشگاه استقلال نیست و کمی هم وزارت ورزش و جوانان در این باره تعلل کرده است.


 
همانطور که افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال عنوان کرد بود قرار بود امروز اعضای جدید هیات مدیره و سرمربی تیم توسط مسئولان وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال معرفی شود که گویا این بار هم مسئولان تمامی مردم را دست به سر کرده‌اند و شواهد نشان می دهد که انگار قرار نیست وضعیت تیم را مورد بررسی قرار بدهد.
 
این روزها درست است که مسئولان استقلال نسبت به وضعیت نا معلوم تیم ناراحت هستند، اما شواهد نشان می‌دهد که از این شرایط چندان هم ناراضی نیستند چرا که اگر به این شکل بود به طور حتم فکر چاره‌ای برای وضعیت تیم می‌کردند یا حداقل از مسئولان  وزارتخانه می‌خواستند که نسبت به بلاتکلیفی باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام دهند.
 
از طرفی دیگر مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با منصوریان توسط باشگاه نفت تهران به بن بست رسید و حالا باید دوباره منتظر بمانیم تا مسئولان باشگاه استقلال گزینه‌های مد نظر دیگر را مورد بررسی قرار بدهند و مطمئن باشید که این مساله هم زمان برخواهد بود. 
چند مربی خارجی و داخلی در صف انتظار قرار دارند و بسته به قیمت و شرایط انها اولویت هایی هم وجود دارد.

 
 
اصلا انگار مسئولان  باشگاه استقلال هم این وضعیت و شرایط به وجود آمده را دوست دارند و همان طور که می‌بینید عکس العمللی برای تقویت تیم از خودشان نمی‌دهند و از طرفی دیگر زمان موضوع با ارزشی است که این روزها آبی پوشان پایتخت آن را به راحتی از دست داده‌آند و به طور حتم در فصل نقل و انتقادات به خاطر ناکافی بودن زمان با مشکلاتی مواجه می‌شوند و فصل اینده راد هم به نوعی از دست خواهند داد.
 
همچنین بازیکنان تیم استقلال در حال حاضر در وضعیت بلاتکلیفی هستند و نمی‌دانند قرار است فصل آینده در تیم استقلال ماندگار باشند یا به تیم دیگری بروند از وضعیت طلب آنها از فصل قبل و قرار داد فصل اتی همهم و همه به این بلاتکلیفی کمک می کند.

یادمان نرفته سال‌های گذشته با حاجی فتح الله زاده که در حال حاضر در بستر بیماری سر می‌برد استقلال بمب‌های نقل و انتقالات را منفجر کرد و اما امروز....
 
شاید تضعیف رقیب سنتی استقلال یعنی پرسپولیس باعث شده این دو تیم حتی انگیزه رقابت را هم از دست بدهند.
 
تا به حال خوشحال از این که فوتبال از حالت دو قطبی خارج شد، سرمست بودیم، اما امروز با وجود چند قطبی بودن فوتبال بزرگان پایتخت کم ‌کم از اذهان پاک می‌شوند و خبری از یکه تازی نیست،فوتبال از انحصار خارج شود خوب است امانه به قیمت از دست دادن دو باشگاه بزرگ و سوزاندن دل این همه هوادار...
 
ای کاش وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر این دو تیم را تجهیز می‌کرد تا بتواند در لیگی که حریفانش از تعداد  انگشتان دست بیشتر است آبرو داری کنند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
کریس رونالدو
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
فقط پرسپولیس عشق است 6تایی ها
آخرین اخبار