پنجره نقل و انتقالات در فوتبال باز شده و این روزها خبرهای زیادی را درباره پیوستن مربیان و بازیکنان به تیم های جدید می شنویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ وضعیت کنونی باشگاه استقلال این روزها بمب بحث های نقل و انتقالات شده و هرروز خبرهای متفاوتی را مبنی بر حضور مربیان و بازیکنان جدید در این تیم می شنویم.
اما آنچه در این میان رنگ بیشتری به خود گرفته موضوع پیوستن علیرضا منصوریان سرمربی فعلی باشگاه نفت تهران به تیم آبی پوشان است. منصوریان که خود روزی در باشگاه استقلال توپ می زد این روزها یکی از بهترین سرمربیان لیگ برتری شده و توانسته همراه با تیم خود افتخارات برون مرزی بسیاری را به نام خود ثبت کند و در رقابت های جام قهرمانان آسیا به عنوان تنها نماینده ایران در بین هشت تیم باقی بماند.

استقلالی ها که عملکرد ضعیفی را در این دوره از رقابت های لیگ برتر از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند به قول ]ایشان عملکرده و دل هوادارانشان را شاد کنند به فکر تغییر و تحول در تیم افتاده و گفته اند که دیگر ژنرال را نمیخواهند و در پی یک جایگزین برای او هستند. به همین دلیل مدیرعامل باشگاه استقلال طی یک نامه به طور رسمی خواهان علیرضا منصوریان شد که با برخورد تند مسئولان باشگاه نفت مواجه شد. چرا که نفتی ها حاضر نیستند به هیچ قیمتی سرمربی خوبشان را از دست بدهند. 

اما آنطور که به نظر می رسد امشب نشستی میان مديران استقلال با علي منصوريان برگزار خواهد شد. و نفتی ها نیز بیکار ننشسته اند و مذاكرات پنهاني باماركارآقاجانيان ويحيي گل محمدي براي سرمربي گری تیمشان را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار