سید حسین هاشمی استاندار تهران گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در 24 خرداد ماه سال گذشته برخی اتفاقات مثل کاهش تورم در حد یک معجزه بود.

خ.برومند///کاهش تورم در عمر 21 ماهه دولت در حد یک معجزه بود
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سید حسین هاشمی در نشست شورای اداری استان تهران که عصر امروز در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به برگزاری 3 ماه نشست شورای اداری استان اظهار کرد: سال گذشته در چنین روزی نتیجه انتخابات دولت یازدهم اعلام شد و دولت آقای روحانی روی کار آمدند که پس از آن دولت تدبیر و امید نامیده شد و اعتدال در این دولت به معنای اعتقاد شخص ریاست جمهوری به کلمه اعتدال است. ایشان بحث فراجناحی را بعنوان شاخص مطرح کردند و در این مدت که بیش از یک ماه از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد یک سری اتفاقات از جمله کاهش تورم طبق گزارش صندوق بین‌المللی پول که به طور رسمی اعلام شد در حد یک معجزه بود.

وی افزود: در حالی که کشور ایران از تحریم‌هایش کاسته نشده اما آنچه کمک کرد که دولت و ملت ایران توفیق یابد عنایت خداوند و توسل به ائمه است و همچنین در این مسیر هدایت مقام معظم رهبری برای حمایت از دولت با کمک مردم این توفیق به دست آمد تا مسیر درست را پیدا کند و یک ثباتی در اقتصاد کشور و نگاه جدید به ایران پیدا شده است.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: من مطمئن هستم که بعد از حماسه سیاسی که مردم در خرداد ماه سال گذشته پدید آوردند حماسه اقتصادی نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: ابر قدرت‌ها به هیچ کشوری توجه نمی کنند و امروز ما شاهد آن هستیم که همین کشورها در مقابل نمایندگان ایران پای میز مذاکره می نشینند که این امر در تاریخ آمریکا سابقه ندارد و این نشانه عزت کشور ما است و تیم هسته‌ای هم شجاعانه و مدبرانه با کشورهای 5+1 مذاکره می‌کنند و از خواسته‌های خود نیز نمی گذرند.

سید حسین هاشمی استاندار تهران گفت: 180 میلیارد دلار پول کشور ما  هم اکنون بلوکه شده که با این هزینه می‌توان به مدت 2 سال کشور را اداره کرد و به خاطر این که ما نمی‌توانیم پول را جابجا کنیم بین 15 تا 25 درصد کالاها را گران‌تر خریداری می‌کنیم.

وی در خصوص بحث انتخابات در سال 94 گفت: در تهران و در انتخابات گذشته شاعبه‌هایی ایجاد می‌شد و برای مردم دغدغه هایی ایجاد می‌کرد که من بحث الکترونیکی شدن انتخابات را با وزیر کشور مطرح کردم و دولت محترم نیز الکترونیکی شدن انتخابات امسال را در کلان شهرها برای جلوگیری از شاعبه‌های انتخاباتی تصویب کرد.

استاندار تهران در پایان با اشاره به حضور خود در برنامه خندوانه با مطرح شدن بحث نصب پرچم ها در ادارات که در این برنامه عنوان شد خطاب به مسئولان استانی نصب پرچم کشورمان را که نماد عزت ملت است و همچنین تبسم برای آرامش ارباب رجوع که هزینه‌بر هم نیست را توصیه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۰:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
فقط یک قلم 150درصد گرون شد (بنزین) ..به جز نان و اب و گاز و برق و میوه و مرغ ووووووو...کاش از ایشون می پرسیدی با چه معادله ای درصد تورم و حساب میکنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
کاهش تورم !!!!
میوه شده کیلویی 10 تومن
Spain
زیبا کلام
۰۸:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
مشک آن نیست که عطار بگوید
مشک آنست که خود بگوید
.
.
.
.
مسولان بهتر است با مردم قدم بردارند تا بفهمند در چه اوضاع و احوالی زندگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
گرانی آب و برق و گاز و تلفن و نان و بنزین و .... آن هم بدون اطلاع رسانی صحیح و و اقناع روانی جامعه در حد معجزه بود.
Iran (Islamic Republic of)
صولت
۰۷:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
دستکاری آمار که معجزه نیس
آخرین اخبار