بنای یادبود دو شهید گمنان شهر دستجرد تا پایان سال جاری در بلندترین نقطه این شهر به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم احداث می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران قم : به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، احمد حسینی در نشستی که با حضور جمعی از مسئولان  شهر دستجرد در محل شهرداری این شهر برگزار شد در خصوص پیگیری احداث یادمان دو شهید گمنام شهر دستجرد خبر داد. 

وی با بیان اینکه مزار شهدا زیارتگاه عاشقان و دلدادگان مکتب عاشورا است، گفت: همه مردم منطقه شهدای گمنام را متعلق به خود می‌دانند و هر قدمی که برای تکریم مقام و ار خود گذشتگی شهدا برداشته می‌شود، به عنوان باقیات الصالحات محسوب می‌شود.

حسینی به ساخت یادمانی شایسته و در عین حال ساده و زیبا برای مزار شهدای گمنام شهر دستجرد اشاره کرد و افزود: طرح‌های متنوعی برای ساخت یادمان‌ها در سراسر کشور از سوی مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه شده است که می‌توان یکی از آن‌ها را تا پایان سال برای این منطقه اجرا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از ویژگی گردشگری منطقه دستجرد گفت و بیان کرد: هیئت امناء مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان محلی تشکیل و با استفاده از ظرفیت‌های استانی نسبت به توسعه و ساخت مجموعه‌ای زیارتی، معنوی و گردشگری با محوریت قبور مطهر شهدای گمنام اقدام شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.