مربی تیم ملی کانو کانادایی فدراسیون قایقرانی گفت: از ترافیک دریاچه آزادی با پخش شدن اردوی روئینگی‌ها کاسته شد و بهتر می توانیم تمرینات را انجام دهیم.

الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: با 6 قایقران اردوها را در تهران دریاچه آزادی ادامه خواهیم داد و خوشبختانه پارو زنان روئینگ در شهرستانهای مختلف برای ادامه اردوها پخش شدند به همین علت دریاچه خلوت تر شده است. 
 
وی افزود: عادل مجللی با مشکل روادید مواجه شده و احتمال به ایران بیاید تا روادیدش را تمدید کند و مجدد به لهستان برگردد. 
 
اقلیمی تصریح کرد: برای مسابقات جهانی مجللی در 200 متر پرتغال شرکت خواهد کرد و سید کیا اسکندری در یک نفره هزار متر زیر 23 سال حضور پیدا می کند، اما برای رشته هزار متر بزرگسالان از گروه سنی بزرگسالان ورزشکاری انتخاب نشده است. 
 
برای کسب مدال در کانو 200 متر امیدمان به مجللی است 
 
مربی تیم ملی کانو کانادایی در ادامه اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است وبا کمک فدراسیون تمام تلاشمان را خواهیم کرد. 
 
وی خاطر نشان کرد: امید داریم که مجللی در تک نفره 200  متر مدال کسب کند چون امیدی برای آوردن مدال در مسابقات جهانی نداریم اما این امید هست که جزو نفرات اول تا ششم بشویم. 
 
اقلیمی در ادامه اظهار داشت: تا به حال در رشته کانو کسب سهمیه نکرده ایم اما مجللی از 7 سال پیش وارد اردوها شد و رشد کرد و به نتایج خوبی دست یافت که باعث افتخار ماست و امیدوارم در مسابقات جهانی این قایقرانی ما به کسب سهمیه نائل شود. 
 
مربی تیم ملی کانو کانادایی در ادامه بیان داشت: در مسابقات جهانی کارمان سخت است اما اگر موفق نشویم در آسیا شانس مجدد خواهیم داشت. 
 
وی در خصوص تمرینات ورزشکاران خاطر نشان کرد: هفتم تیر ماه چهارمین اردوی تدارکاتی کانو  به پایان می رسد و به دلیل اینکه قایقرانان اسلالوم تمرین دارند 5 روز استراحت خواهیم داشت تا مجدد از 12 تیر ماه وارد اردوی پنجم می شویم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار