مربی تیم ملی کانو کانادایی فدراسیون قایقرانی گفت: به منظور حضور در مسابقات قهرمانی ایتالیا در رشته کانو در دو ماده حضور خواهیم داشت.

 الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی ایتالیا که برای  گروه سنی بزرگسالان برگزار می‌شود ما در یک نفره هزار متر و دویست متر شرکت خواهیم کرد عادل مجللی پاروزن منتخب 20 متر است و کیا اسکندری در صورت صادر شدن روادید برای مسابقه هزار متر منتخب، حضور در مسابقات است زیرا هم سنش و هم زمانبندی‌هایش مناسب است. 
 
منتخبین کانو قبل از تست گیری مشخص شدند 
 
مربی تیم ملی کانو کاندایی فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهار داشت: 12 تیر ماه اردوی تدارکاتی جدید را آغاز می‌کنیم و 21 روز در اردوی تدارکاتی چهارم خواهیم بود. 
 
وی افزود: تمرینات ما ادامه دارد و 7و 8 تیر ماه جاری تست گیری صورت می گیرد تا منتخب حضور در مسابقه قهرمانی ایتالیا بزرگسالان معرفی شود اما شاهو ناصری از وضعیت خوبی برخوردار است. 
 
اقلیمی در ادامه تصریح کرد: داخل فدراسیون تمرینات را ادامه می‌دهیم و از میان 6 پاروزن که زیر نظرم فعالیت می کند کیا اسکندانی و  شاهو ناصری آمادگی لازم را ندارند. 
 
مربی تیم ملی کانو کانادایی در خصوص وضعیت تیم ملی اظهار داشت:وضعیت تیم مناسب است اما با توجه به گرمی هوا و مسابقات رشته‌های دیگر شاید مجبور باشیم اردوها را چند روزی تعطیل کنیم. 
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار