حجت الاسلام شعبانی گفت : حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مبلغ که اکثرا از قم و برخی مبلغان که از سایر استان ها هستند برای تبلیغ به بقاع متبرکه اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم: حجت الاسلام احمد شعبانی مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه به ماه مبارک رمضان نزدیک شده ایم از رسالت و وظیفه این سازمان برای تبلیغ در امور دین گفت و اظهار داشت : اعزام مبلغین به بقاع متبرکه سراسر کشور و مساجد برخی نقاط محروم کشور آغاز شده است و مبلغین در این ایام برای هدایت مومنین جهت امر عبادت اعزام می‌شوند.

وی از آماده سازی مقدمات برای اعزام مبلغان گفت و خاطر نشان کرد: مقدمات اعزام مبلغان از شهر قم و اداره‌کل اعزام مبلغ به سایر نقاط کشور فراهم می‌شود ، مبلغان وظیفه‌ای مهم و خطیر در زمینه نشر معارف و فرهنگ اسلامی به ویژه در این ماه بزرگ الهی دارند و درماه مبارک رمضان مبلغین به اقامه نماز جماعت، پاسخ به شبهات، تدریس قرآن و غیره در بقاع متبرکه می‌پردازند.

وی در خصوص حوزه فعالیت مبلغین گفت: عده‌ای از مبلغان برای طرح نشاط معنوی به منظور گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برای برگزاری کلاس‌های مختلف و برنامه‌های ورزشی اعزام می‌شوند و برخی از مبلغان برای طرح خیمه‌های معرفت اعزام می‌شوند که در این خیمه‌ها به پاسخگویی به شبهات مراجعه کنندگان می‌پردازند.

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از حرکت جهاد گونه مبلغان گفت و تصریح کرد:‌ همانطوری که رزمندگان در دفاع مقدس برای مرز و بوم کشور اسلامی به مناطق جنگی رفتند اکنون نیز مبلغان وارد جنگ فرهنگی با دشمن شده، تا با تهاجمات دشمن در حوزه ماهواره و اینترنت مبارزه کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اعزام ، مبلغ ، سارسر کشور ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.