زنجان؛

1200مبلغ به مناطق مختلف زنجان همزمان با ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام ۱۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف زنجان همزمان با ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرمگاران از زنجان؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: تبلیغات روحانیان و مبلغان دینی می‌تواند در کاهش معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر واقع شود و علما باید در راستای روشنگری  در بین مردم تلاش کنندو در این میان ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است.

 وی در ادامه افزود: بحث و گفتگوی مستقیم در مخاطب، بسیار موثر و اثرگذار خواهد بود و ما باید سعی کنیم به طرق مختلف این ارتباط صمیمانه را برگزارکنیم تا بتوانیم با استفاده از این شیوه، دین را به درستی معرفی و تشریح کنیم و سطح درک و فهم مردم را ارتقا دهیم. در ایامی که دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در به راه انداختن جبهه جنگ نرم علیه ایران اسلامی می‌باشند، مسجد بهترین سنگر برای مقابله با تهاجم دشمنان است و مبلغین دینی نقش مهمی را در آگاهی بخشیدن به جامعه و به خصوص جوانان که هدف اصلی این تهاجم می باشند ایفا می‌کنند.

خدایی عنوان کرد:در همین راستا در طول ماه مبارک رمضان 1200 مبلغ به مناطق مختلف در سطح استان اعزام می‌شوند که اغلب این مبلغان بومی هستند. زنجان دارای 200 قاری،1500 حافظ در رشته‌های مختلف،2500 مربی و مدرس قرآن،35 مرکز قرآنی،22 خانه‌ی قرآن شهری و روستایی و 80 هیئت قرآنی است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.