شیراز؛

نيروي انتظامي فرزند انقلاب است

نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز با بيان اينكه نيروي انتظامي فرزند انقلاب است، گفت: هويت نيروي انتظامي در انقلاب اسلامي شكل گرفته و از آن زمان در حال رشد و شكوفايي است.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ آيت الله " اسدالله ايماني" تصريح كرد: اعتماد مردم به نيروي انتظامي در سال هاي متمادي رو به اوج بوده و اين اعتماد روز به روز بيشتر مي شود.

وي افزود: در مجموعه نيروي انتظامي استان شاهد فداكاري هاي فراواني هستيم و تلاش هاي سردار " گودرزي" فرمانده انتظامي استان در اين راستا قابل تقدير و تشكر است.

نماينده ولي فقيه در استان فارس گفت: با همكاري دستگاه قضائي و ساير نهادها در حال حاضر جرايم خشن در استان نسبت به سال هاي گذشته كاهش داشته است.

" آيت الله ايماني" با مطلوب شمردن وضعيت امنيت در استان فارس خاطر نشان كرد: اين موضوع نشان مي دهد كه حضور مأموران انتظامي استان در صحنه ها حضوري مداوم و پيگير است.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي قبل از همه وارد صحنه شده و بعد از همه نيز از صحنه خارج مي شود، افزود: اين موضوع تفاوت نيروي انتظامي با ديگر نهادها را نشان مي دهد.

نماينده ولي فقيه در استان فارس در پايان از تلاش هاي مجموعه نيروي انتظامي در راستاي تأمين نظم و امنيت در جامعه تقدير و تشكر كرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.