ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: در مرحله نهایی انتخابی،‌جایی برای خطرپذیری نداشتم و مجبور بودم، نتایج مرحله اول را جبران کنم.

در مرحله نهایی انتخابی جای ریسک نداشتم/ فدراسیون بهترین گزینه را برای میزبانی انتخاب کرد

افشین نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛بعد از انتخاب شدنش در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: هدفم این بود که جزو سه نفر باشم و خدا را شکر می کنم که به این مهم دست یافتم و دوباره افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیب من شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در مرحله اول ششم شده بودم، در مرحله نهایی چاره ای نداشتم جز اینکه مسابقاتم را ببرم. حساسیت بسیار بالا بود و جای خطرپذیری نداشتم چهار بازی نخست من با نفرات اول تا چهارم مسابقات قزوین بود که در مجموع 6 برد و یک باخت داشتم.

نوروزی خاطرنشان کرد: فکر می‎کنم در دور نهایی تجربه بسیار به من کمک کرد تا بتوانم جزو سه نفر اول باشم، البته اخلاق پسند هم با کمک تجربه‎اش توانست در دیدار نهایی موفق عمل کند.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با اشاره به جابجایی میزبان مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در این باره اذعان داشت: فدراسیون به دنبال منطق بود و با توجه به حساسیت بالای مسابقات، بهترین گزینه را برای میزبانی انتخاب کردند، از طرفی چون قرار بود نفر چهارم با نظر کمیته فنی انتصاب شود و تمامی اعضا این کمیته باید در سالن حاضر می‌شدند،قزوین گزینه مناسبی نبود. از طرف دیگر، آکادمی تهران سالن تمرینی شخص خاصی محسوب نمی‎شود و بازیکنان به دلیل برگزاری مسابقات متعدد با جو این سالن آشنایی کامل داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار