رقابت های تورهای جهانی مختلف طی دو ماه آینده در اروپا برگزار می شود و نمایندگان کشورمان در این مسابقات ثبت نام کرده اند .

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم ملی بزرگسالان برای آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به مسابقات تورجهانی که در کشورهای بلغارستان ، جمهوری چک ، اتریش و بلژیک برگزار می شود شرکت می کنند . در این اعزام دو نفر دیگر از بازیکنان کشورمان با هزینه شخصی ملی پوشان را همراهی می کنند .

پیمان حسنی، عضو کمیته فنی فدراسیون و کارشناس تنیس روی میز یک به یک این سفرها را تشریح کرد: 
 
تورهای جهانی بلغارستان و چک
نیما عالمیان نماینده کشورمان که در طرح توسعه جهانی حضور دارد قرار است در غالب این طرح در تورهای جهانی بلغارستان و چک شرکت کند . پیکارهای تورجهانی بلغارستان از 28 مردادماه به مدت 5 روز در شهر پاناگیورشیت این کشور برگزار می شود و 98 ورزشکار از 24 کشور جهان پای به این رقابت ها می گذارند . در این رقابت ها نیما عالمیان به همراه کاناک از آمریکا در مسابقات دونفره شرکت می کنند.
 
رقابت های تورجهانی جمهوری چک نیز روز چهارم تا  هشتم شهریورماه در شهر اولوموتس و با حضور 327 بازیکن از 45 کشور انجام می شود و نیما عالمیان تنها نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود .  
 
تورهای اتریش و بلژیک
در رقابت های تور جهانی اتریش که با حضور 355 بازیکن از 49 کشور جهان از تاریخ 11 الی 15 شهریور در شهر ولز این کشور برگزار می شود، نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند، پوریا عمرانی و میعاد لطفی شش بازیکن برتر انتخابی تیم ملی با هزینه فدراسیون و امین میرالماسی و سروش امیری نیا با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت می کنند.
 
در رقابت های دونفره نیما و نوشاد عالمیان، نوروزی و عمرانی، اخلاق پسند و لطفی، میرالماسی و امیری نیا تیم های ایران در این پیکارها هستند که به مصاف حریفان خود می روند .  
 
 بعد از رقابت های اتریش، دی هان بلژیک مقصد بعدی بازیکنان ایران است. رقابت های تورجهانی بلژیک روزهای 17 الی 21 شهریورماه در شهر دی هان برگزار می شود و شش بازیکن برتر ایران متشکل از نوشاد و نیما عالمیان ، افشین نوروزی ، محمدرضا اخلاق پسند ، پوریا عمرانی و میعاد لطفی در این مسابقات شرکت می کنند.
 
در رقابت های بلژیک 127 بازیکن از 30 کشور جهان حضور دارند . این رقابت ها دارای جوایز نقدی و رنکینگ جهانی است . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار