مدیر گروه صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر بهترین مرجع برای تعیین ویژگی های مناسب یک محصول درجه بندی شده، مشخصات ارایه شده توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛  جواد حصاری افزود: درجه بندی تاثیر مستقیمی به ظاهر محصول دارد.

وی تصریح کرد: درجه بندی محصولات در مطمئن نمودن مشتری برای خرید و پرداخت مبلغ تعیین شده کالاهای مناسب تاثیرگذار است.

حصاری ادامه داد: محصولاتی با ظاهری شکیل و خوش آب و رنگ با قیمتی بالاتر به فروش می رسند.

مدیر گروه صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآور شد: 90 درصد خریداران میوه از روی ظاهر، آن را انتخاب و خریداری می کنند.

وی افزود: خرید کالاهای خوش ظاهری باکیفیّت، مناسب و یکنواخت، خواست اصلی هر مشتری به هنگام ورود به یک فروشگاه است.

حصاری تاکید کرد: وضعیت ظاهری، رنگ محصول، سلامت و پاکیزگی محصول و در آخر نظم و ترتیب چیده شدن محصول و ظروف بسته بندی را باید از مهم ترین عوامل در فروش بهینه تولیدات بدانیم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.