معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برپایی بازارچه خیریه با راه اندازی 200 غرفه و با هدف توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار منطقه در بوستان پلیس خبر داد.

ابوذر حسینی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  اظهار کرد: غرفه‌ها با موضوعات فرهنگی، ورزشی، بانوان، پژوهش، رایانه، سلامت، آموزش، خدمات، مشاوره و... به شهروندان مومن و روزه دار در شب‌های ماه مبارک رمضان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین در کنار این غرفه‌ها، بانوان سرپرست خانوار و کارآفرینان منطقه با برپایی غرفه‌هایی شامل صنایع دستی، پوشاک، چرم، محصولات عشایر، خوراکی‌های خانگی و نوشیدنی‌های سنتی پذیرای روزه داران هستند.

حسینی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماهی است که در آن قرآن برای راهنمایی مردم، بیان راه روشن، هدایت و جدا ساختن حق از باطل، نازل شده است، از شهروندان خواست تا با مراجعه به غرفه نسیم بهشت از مشاوره رایگان کارشناس محترم مذهبی در زمینه‌های خانوادگی، فردی، اعمال ماه رمضان، موضوعات قرآنی و... بهره ‌مند شوند.

معاون اجتماعی منطقه در پایان گفت: غرفه‌های رمضانیه به مدت 30 شب از 28 خرداد ماه شروع و تا 28 تیر ماه مصادف با عید سعید فطر از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از روزه داران و شهروندان است که در بخشی از آن استیج فرهنگی با اجرای برنامه‌های جزخوانی، اجرای مسابقه، تواشیح و سخنرانی سعی در ایجاد فضای معنوی و مفرح خواهد نمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار