کرمانشاه؛

تولید 350 تن مرغ بدون آنتی بیوتیک

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شهروندان از خرید مرغ زنده خودداری کنند تا سلامت آنها به خطر نیفتد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ بهرام خانی با بیان اینکه برای جوجه ریزی بالغ بر 120 هزار قطعه مرغ بدون انتی بیوتیک در استان کرمانشاه در سال جاری برنامه ریزی شده است، گفت: امسال 350 تن مرغ بدون آنتی بیوتیک در استان تولید می شود.

وی اشاره‌ای هم به برنامه‌های توسعه‌ای تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در استان داشت و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزان جوجه ریزی مرغ بدون آنتی بیوتیک در استان تا سال 95 به 150 هزار قطعه و تا سال 96 به 200 هزار قطعه برسد.

خانی مصرف محصولات بدون آنتی بیوتیک را در ارتقای سطح سلامت جامعه اثرگذار ارزیابی کرد و با اشاره به تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در استان، گفت: تولید این نوع مرغ با دو برند "پاک آگرین" و "پرند سبز" در اولویت برنامه‌های تولیدی استان قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مرغ بدون آنتی بیوتیک طعم و مزه طبیعی‌تر و بهتری دارد، گفت: این مرغ کیفیت بالایی داشته و از نظرسلامت نیز تضمین شده است.

خانی در ادامه تولید محصولات سالم را از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی دانست و گفت: تولید محصولات بدون آنتی بیوتیک مقدمه تولید محصولات سالم است و رویکرد اصلی سازمان در تولید تمامی محصولات کشاورزی است.



انتهای  پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.