معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان از اختصاص 708 میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال مددجویان زیرپوشش امداد در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، فرشید جهانبین در نشست استانی مدیران و معاونین این نهاد که در سنندج برگزار شد،گفت: براساس تبصره 16 قانون بودجه 70 میلیارد تومان اعتبار از طریق تسهیلات بانکی به این نهاد اختصاص داده شده است.

وی افزود: بر همین اساس 608 میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های خصوصی و دولتی به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد اختصاص یافته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کردستان بیان کرد: این میزان اعتبار در صورت تحقق بیش از 4 هزار و 500 شغل را برای مددجویان زیرپوشش این نهاد فراهم می‌سازد.

جهانبین گفت: از محل منابع امدادی نیز 10 میلیارد تومان به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان اختصاص یافته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان افزود: مجموع اعتبارات اختصاص یافته به حوزه اشتغال مددجویان زیرپوشش این نهاد در دو سرفصل بانک‌ها و محل منابع امدادی 708 میلیارد ریال است که بستر ایجاد 5 هزار شغل را برای جامعه هدف و واجد شرایط این نهاد فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.