عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از تصمیم نهایی اعضا، برای جذب سرمربی خارجی خبر داد.

کردنوری: اولویت اعضای هیئت مدیر جذب سرمربی خارجی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عباس کردنوری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پایان جلسه امروز هیئت مدیره در خصوص انتخاب سرمربی این تیم اظهار داشت: حضور علی رضا منصوریان در استقلال منتفی است و اعضا برای انتخاب سرمربی خارجی به جمع بندی رسیدند.
 
در جلسه‌ای که امروز برگزار شد گزینه‌های خارجی مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تمامی آنها دارای رزومه خوبی هستند.
 
در نهایت قرار شد تا پایان هفته آینده در میان کاندیده‌ها سرمربی خارجی استقلال انتخاب شود، البته ممکن است در صورت به توافق نرسیدن با این مربیان مربی ایرانی سکان هدایت استقلال را به عهده گیرد.
 
وی در خصوص اینکه آیا ایگور استیماچ، گزینه نهایی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای سرمربی این تیم است، ابراز داشت: این مربی کروات به مانند سایر گزینه از شانس یکسانی برای سرمربیگری استقلال برخوردار است، اما تکلیف نهایی این موضوع در روزهای آینده مشخص می‌شود.
 
کرد نوری در خصوص اینکه چرا منصور پورحیدری در جلسه امروز حاضر شد، خاطر نشان کرد: وی یکی از اعضای کمیته فنی است کمیته‌ای که معینی، پورحیدری و من به عنوان اعضای اصلی آن انتخاب شدیم و مسئولین رسیدگی به امور فنی باشگاه را بر عهده داریم بنابراین پور حیدری باید در جلسه امروز شرکت می‌کرد.
 
عضو هیئت مدیره استقلال در مورد وضعیت برنامه افشارزاده مدیر عامل باشگاه تصریح کرد: افشار زاده همچنان به عنوان مدیر به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما در جلسه امروز برای انتخاب رئیس هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه تصمیمی ارائه نشد.
 
وی در خصوص اینکه در نهایت تا چه زمانی وضعیت سرمربی این تیم مشخص می‌شود، گفت: معمولا در دنیا اینگونه است که تیم‌ها با فکر کردن یک ساله بر روی گزینه‌های خود سرمربی را انتخاب می‌کنند و ما برای تصمیم تا شنبه وقت می‌خواهیم و هواداران مطمئن باشند که سرمربی به زودی انتخاب می‌شود.
 
آژانس‌های نقل و انتقالاتی که با در این زمینه همکاری می‌کنند مربیان بسیار خوبی را به استقلال پیشنهاد داند.
 
کردنوری در خصوص وضعیت حامیان مالی باشگاه استقلال اظهار داشت: پس از این که در مزایده وضعیت مالک باشگاه مشخص نشد قرار شد که وزارت ورزش و هیئت مدیره منتخب امور باشگاه را با کمک حامی مالی پیش ببرد قاعدتا اتکای مالی باشگاه بر روی اسپانسر است، اما خواسته‌های وزارت ورزش هم باید در این مورد لحاظ شود.
 
وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال در بلاتکلیفی قرارداد خود به سر می‌برند، تاکید کرد: پس از مشخص شدن سرمربی در خصوص بازیکنان نیز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و آنها با دعوت باشگاه برای بستن قرارداد فراخوانده خواهد شد. 

کردنوری: فردا با استیماچ مذاکره می‌کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است استیماچ سرمربی سابق کرواسی که در زمینه تولید بازیکنان خوب عملکرد قابل قبولی داشته، فردا به ایران بیاید و امیدوار هستیم با این مربی به توافق برسیم و وی بتواند عملکرد مناسبی نیز در تیم استقلال داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار