مهاجم تیم فوتبال سایپا البرز گفت: درخشش مهدی ترابی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران موجب سربلندی و رو سفیدی باشگاه سایپا شد.

میداودی: درخشش ترابی، سایپا را رو سفید کردمیلاد میداودی مهاجم تیم فوتبال سایپا البرز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:باشگاه فوتبال سایپا باشگاهی است که در همه رشته های ورزشی به جوانان اعتماد می کند در تیم فوتبال کنونی این باشگاه نیز حدود 10 بازیکن متولد سال 1374 به بعد عضویت دارند و این جوانگرایی در آینده ای نزدیک کمک خواهد کرد که هر ساله تیم فوتبال سایپا جزء مدعیان قهرمانی قرار گیرد.

وی افزود: همانگونه که دیدیم یکی از همین جوانان به نام مهدی ترابی در اولین بازی برای تیم ملی فوتبال ایران دروازه ازبکستان را باز کرد و با درخشش خود موجب روسفیدی باشگاه گردید.

میداودی در ادامه خاطرنشان کرد: یک فصل دیگر با تیم فوتبال سایپا قرارداد دارم و از شنبه در تمرینات این تیم حاضر خواهم شد با توجه به تمدید قرارداد مجید جلالی و این که اکثر بازیکنان سایپا فصل آینده نیز با این تیم قرارداد دارند و بازیکنان جوان تیم هم فصل آینده با تجربه بیشتری به لیگ برتر فوتبال پا می گذارند، سال آینده به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در رابطه با شایعات انتقال این تیم از کرج به سایر شهرستان ها تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم با باشگاه سایپا البرز قرارداد بسته‌اند و این قرارداد را در هیات فوتبال این استان ثبت کرده‌اند هر چند این موضوع ارتباط چندانی به بازیکنان ندارد ولی در صورت انتقال تیم شاید خیلی از بازیکنان در مفاد قرارداد خود تجدید نظر کنند به هر حال فکر می‌کنم این انتقال انجام نشود.

میداودی افزود: این که سایپا به عنوان اولین تیم لیگ برتر فوتبال تمرینات خود را شروع کرده نشان می‎دهد که باشگاه برای موفقیت در فصل جدید لیگ ایران تا چه اندازه‌ای مصمم است.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در پایان  این گفتگو اذعان داشت: در ابتدای ورود کی‌روش به ایران به خاطر درخشش در تیم فوتبال استقلال خیلی مورد توجه این سرمربی قرار گرفتم ولی در حال حاضر باید تلاش کنم تا بار دیگر اعتماد سرمربی پرتغالی را بدست آورم چرا که وی نشان داده که به نفرات آماده لیگ خیلی بها می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار