بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : کی‌روش با اعتماد به جوانان و میدان دادن به آن‌ها می‌تواند زمینه ساز موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه شود .

مهدی ترابی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سایپا البرز در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت : کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان داد نگاه ویژه‌ای به لیگ ایران و جوانان شایسته این لیگ دارد و دیدید که در بازی مقابل ترکمنستان و ازبکستان چند جوان شاخص فوتبال ایران برای اولین بار پیراهن تیم ملی را به تن کردند که میدان دادن به آنها می‌تواند زمینه ساز موفقیت این تیم در جام جهانی 2018 روسیه شود.

وی افزود : بزرگترهای تیم ملی فوتبال کمک کردند تا بازیکنان جوان با تطبیق شرایط خود و تیم ملی ایران، عملکرد مناسبی را ارائه دهند. من نیز با بهره گرفتن از این اوضاع با اعتماد به نفس زیادی برای تیم ملی بازی کردم وخدا را شکر می‌کنم که موفق شدم در اولین بازی ملی دروازه ازبکستان راباز کنم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در ادامه نقش مجید جلالی را در معرفی این بازیکن به فوتبال ایران بسیار بالا دانست و تصریح کرد: ممنون مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا هستم چرا که وی وقت بسیار زیادی را برای آموزش به جوانان اختصاص می‌دهد و ثمرات تلاش‌های وی در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید کاملا مشخص است.همچنین بازیکنان با تجربه تیم فوتبال سایپا مانند میلاد میداودی ،ابراهیم صادقی و سایر نفرات برای بهبود وضعیت تیم خیلی زحمت می‌کشند .

وی در خصوص فصل آینده لیگ برتر ابراز داشت: یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم . در فصل جدید لیگ برتر فوتبال با جذب چند بازیکن کار آزموده از طرف باشگاه سعی خواهیم کرد با ارائه نمایش های در خور نام سایپا، به راحتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده و نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار