اولین جلسه کارگروه پسماند شهرستان طارم در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان طارم با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم از برگزاری اولین جلسه کارگروه پسماند شهرستان طارم در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان طارم با حضور اعضای این کارگروه خبر داد.

مافی گفت:اولین جلسه کارگروه پسماند شهرستان طارم در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان طارم تشکیل شد و افزود: در این جلسه معاونت محترم فرمانداری و بخشداری ها، شهرداری ها، شبکه بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی حضور داشتند.

وی گفت: در این جلسه مقرر گردید شهرداری های آب بر و چورزق در یک بازه زمانی مشخص نسبت به فنس کشی محل های دفن زباله و پسماند اقدام نمایند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم افزود: مقرر گردید طرح تجمیع محل های زباله و پسماندهای روستاهای مجاور و نزدیک به هم توسط محیط زیست ، شبکه بهداشت و درمان ، بخشداری ها و دهیاران مرتبط بررسی و علت به نتیجه نرسیدن این طرح در گذشته مورد ارزیابی قرار گیرد.
مافی همچنین افزود: تعیین گردید از محل های تولید پسماند های پزشکی و نحوه دفع آن و مراحل بی خطرسازی توسط اداره حفاظت محیط زیست بطور مرتب پایش و بازرسی صورت گیرد. 


انتهای پیام/گ
برچسب ها: کارگروه ، پسماند ، طارم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.