مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه یکم تا هفتم تیرماه هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است ، برنامه‌های این هفته را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از زنجان؛ مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، به مهم ترین برنامه های قابل اجرا در شرکت اشاره کرد و گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه با شعار آب ، رسانه ، مدیریت مصرف ، برگزاری کارناوال امینان آب با همکاری مهد کودک شادی ، دیدار با امام جمعه و ارائه عملکرد مدیریت مصرف ، همکاری با کارواش تمام اتوماتیک امین جهت کارواش نیم بهاء در هفته صرفه جویی با توجه به اینکه مصرف این کارواشها حدود 40 لیتر می باشد در حالی که برای شستشوی ماشین در منزل بالای 200 لیتر آب مصرف می باشد.

شکوری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه تصریح کرد : حضور مروجین در مساجد جهت ترویج فرهنگ صرفه جویی ، حضور در برنامه های مختلف صداوسیمای مرکز زنجان و سخنرانی ائمه جمعه در نماز جمعه ها از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته صرفه جویی در مصرف آب است .

 وی گفت : عنوان های روزهای این هفته که با هماهنگی انجام شده بین روابط عمومی های دو شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و مهندسی آب و فاضلاب کشور، انتخاب شده به این شرح است:

دوشنبه اول تیرماه 94: آب،‌رسانه، مدیریت مصرف (شرب،‌کشاورزی،‌صنعت)
سه‌شنبه دوم تیرماه 94: آب،‌خانواده، همدلی و همزبانی دولت و ملت
چهارشنبه سوم تیرماه 94: آب،‌ اقتصاد و توسعه پایدار
پنجشنبه چهارم تیرماه 94: آب،‌محیط زیست و سلامت همگانی
جمعه پنجم تیرماه 94: آب و آموزه‌های دین
شنبه ششم تیرماه 94: آب،‌مدیریت و چالش‌های منابع آب زیرزمینی یکشنبه هفتم تیرماه 94: آب،‌ قانون و حقوق شهروندی 


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.