رودهن؛

ورامین یکی از منابع ذخیره ساز گندم کشور

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت : ظرفیت سیلوهای ذخیره سازی گندم در ورامین تکمیل شده است و این شهرستان یکی از منابع ذخیره ساز گندم کشور تلقی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن؛  سید حسین نقوی حسینی در مورد وضعیت کشاورزی ورامین گفت : شهرستان ورامین از اضلاع مهم کشاورزی در استان تهران و تاثیرگذار در کشاورزی کشور محسوب می شود .

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : ورامین در تیر رس کم آبی قرار دارد ولی با تدبیر آبیاری نوین این تهدید در شهرستانهایی مانند ورامین با برخورداری از حجم بالایی از اندوخته اراضی کشاورزی پایتخت به فرصت تبدیل خواهد شد .

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه ظرفیت سیلوهای ذخیره سازی گندم در ورامین تکمیل شده است، اضافه کرد : ورامین یکی از منابع ذخیره ساز گندم کشور تلقی می شود و در این راستا بایدسایر منابع کشاورزی ورامین را با تدابیر ارزشی تقویت نمود .

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : ورامین از قطب های کشاورزی استان است واعتبارات و بودجه اختصاصی از سوی دولت برای آن باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.