آنچه همایون را ناامید می کند بی خاصیتی وی برای پهلوی‌هاست. هم برای رضا پهلوی و هم برای فرح پهلوی!، چرا که رضا پهلوی و فرح پهلوی با حضور یافتن در تلویزیون های رقیب او مثل "ایران فردا" با مدیریت علیرضا نوری زاده او را بازنده میدان کلاهبرداری می کند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از جام نيوز  این روزها "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" به طور رسمی بعد از بیست سال فعالیت علیه وطن و مردم ایران، خداحافظی و شبکه خود را تعطیل نمود! آن هم به خاطر "رضا پهلوی" که مبادا روان ایشان آرزده شود!
 
 زمانی که تلویزیون رسمی "افق ایران" با پشتوانه مالی و حمایت های همه جانبه رضا پهلوی، همین چند وقت پیش تاسیس شد، سلطنت طلب ها بعد از تاسیس با این شعار که تنها تلویزیون مورد تایید شاهزاده پهلوی در خارج از ایران همین "افق ایران" است و بس، نماد پرچم شیر و خورشید نیز از این شبکه حذف و عده ای از مجریان آن به مخالفت با "شهرام همایون" پرداختند.
 
به همین خاطر شهران همایون در واکنش به این اقدامات گفت: «چرا ما که این همه زحمت کشیدیم و بیست سال فعالیت کردیم مورد تایید شاهزاده نیستیم؟ چرا در افق ایران از پرچم شیر و خورشید استفاده نمی شود؟ نماد سلطنت طلب ها و هواداران پادشاهی همین پرچم است اما حالا استفاده نمی شود.»

گدایی با پرچم شیر و خورشید تعطیل شد!
 
 

 
 
وی در برنامه های دیگر خود با تاختن به دوستان قدیمی خود در دیگر شبکه ها نیز خاطر نشان ساخت: «من علیرضا میبدی نیستم که پرچم را حذف کنم. من علیرضا نوری زاده نیستم که پرچم شیر و خورشید را از برنامه هایش حذف کرد. چه بگویم که تنها تلویزیون مورد تایید شاهزاده نیز پرچم را حذف کرد. چه بگویم که شماها دشمن را شاد کردید.»
 
شهرام همایون در آخرین برنامه نیز با خواندن نامه ای تصریح کرد:«من به دفتر شاهزاده نامه نوشتم ومنتظر جواب بودم اما متاسفانه جوابی نیامد به همین خاطر این نامه را برای شما مخاطبین می خوانم. شاهزاده عزیر من در طی این سال ها در عین کم لطفی اطرافیان شما به آرمان های خودم که شما باید حفظ شوید استوار بودم. چرا که تنها امید مردمان ما هستید. این نامه نیز در همین راستا است.»
 
وی در ادامه اظهار داشت: «از قول شما گفته اند تنها رسانه مورد تایید افق ایران است اما در همین رسانه زشت ترین اهانت ها با الفظ رکیک به من داده شد. اما شما چند سال پیش از من به احترام یاد کردید و شهامت من را ستودید. من هم به نشانه اعتراض بعد از بیست سال از مردم خداحافظی می کنم!.»
 
اما اتفاق جالب اینجا بود که این مظلوم نمایی های وی با پاسخ معکوس رضا پهلوی مواجه شد.
داستان از این قرار است  ربع پهلوی با حضور یافتن در شبکه "ایران فردا" و با اجرای علیرضا نوری زاده ای که رقابت شدید وی با همایون شهره عام و خاص است؛ پاسخ کوبنده ای به همایون داد.
 
بنظر می رسد که حضور پهلوی در شبکه ایران فردا نقدی عملی به نوع مدیریت های مالی شهرام همایون است. احتمالا رضا پهلوی برنامه های شهرام همایون را مضحک می داند که با تامین بودجه های گدا گونه و فروش پرچم شیر و خورشید آبروی هواداران پادشاهی را به بازی گرفته است. البته کارها خود پهلوی نیز دست کمی از کارهای شهرام همایون ندارد و دقیقا کلاهبرداری های شهرام همایون نیز در راستای همان کلاهبرداری های رضا پهلوی و اطرافیانش است. چرا که همین چندی پیش شهرام همایون با افشاگری علیه اطرافیان پهلوی مبنی بر اینکه عده ای به وسیله نام رضا پهلوی از مردم خارج نشین پول جمع کرده و گریخته اند!

گدایی با پرچم شیر و خورشید تعطیل شد!
 
 

 
 
اما آنچه همایون را ناامید می کند بی خاصیتی وی برای پهلوی‌هاست است. هم برای رضا پهلوی و هم برای فرح پهلوی! چرا که رضا پهلوی و فرح پهلوی با حضور یافتن در تلویزیون های رقیب او مثل "ایران فردا" با مدیریت علیرضا نوری زاده او را بازنده میدان کلاهبرداری می کند.
 
اما ادامه ماجرا نیز به همین جا ختم نمی شود چرا که حضور گربع پهلوی" در تلویزیون "ایران فردا" و مصاحبه با "علیرضا نوری‌زاده" به‌سبب قرار ندادن پرچم شیروخورشید در استودیو برنامه، حاشیه‌ساز و سبب واکنش عناصر سلطنت‌طلب خارج‌نشین به آخرین بازمانده خاندان پهلوی شد.
 
 
"ربع پهلوی" در این مصاحبه در جواب به سوال نوری‎زاده که پرسید شما طی چند سال اخیر تمرکز زیادی روی مصاحبه و فعالیت‌های تلویزیونی داشته‌اید، آیا با این کارها به دنبال فعالیت سیاسی بزرگ هستید یا فعلا به دنبال فعالیت رسانه‌ای هستید؟، بدون بیان پاسخ مشخص و واضحی، با اذعان ضمنی به اینکه مردم ایران، او و حکومت سلطنتی را نمی‌خواهد، گفت: «مردم باید بخواهند تا ما بتوانیم کاری انجام دهیم...»
 
این موضع‌گیری منفعلانه و ضعیف «ربع پهلوی» با واکنش شدید بسیاری از عناصر سلطنت‌طلب و پادشاهی‌خواه خارج‌نشین مواجه شد. بسیاری به وی انتقاد کردند که چرا در برنامه‌ای حضور پیدا کرده که پرچم شیروخورشید رژیم پهلوی در آن نبود و چرا در مسیر مبارزه با جمهوری اسلامی ایران اینقدر ضعیف عمل می‌کند؟
 

همچنین برخی از منتقدین "ربع پهلویگ در سخنانی تمسخرآمیز خطاب به وی گفتند که وی در سال‌های اخیر به "تلویزیون‌بازی" روی آورده و از وظیفه اصلی خود دور شده است. منتقدان "ربع پهلوی" معتقدند که به‌سبب کاهش اعتماد سلطنت‌طلبان، او با بیان مواضع دوپهلو و روشنفکرانه به‌دنبال جلب توجه و حمایت عناصر سکولار و حتی کمونیست که در دوران رژیم پهلوی دشمن حکومت پدرش بودند، است.
 

در ماه‌های اخیر بسیاری از عناصر رسانه‌های سلطنت‌طلب مانند "مسعود صدر" (مجری تلویزیون پارس)، "فرامرز فروزنده" (مجری اخراجی تلویزیون اندیشه)، "آرین وطن‌خواهگ (مدیر و مجری تلویزیون ایران‌آریایی) و... که تا چند ماه پیش به‌طور تمام وقت به تملق‌گویی و پاچه‌خواری "ربع پهلوی" مشغول بودند، به‌سبب عملکرد بسیار ضعیف و ناتوانی، به او انتقاد شدیدی وارد دانستند؛ تا حدی که از "ربع پهلوی" درخواست کردند به‌جای بازی‌های رسانه‌ای، اگر در رهبری سلطنت‌طلب‌ها ناتوان است، کنار بکشد و کار را به دیگران بسپارد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.