استاندار یزد گفت: کمیته ای پنج نفره برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک استان تشکیل می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی با اشاره به اهمیت شناسایی مشکل اصلی صنایع کاشی وسرامیک استان گفت: هدف دولت، حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است و در استان نیز، تمام امکانات و فرصتهای لازم را برای کاهش مشکلات و مسائل مربوط به تولید کنندگان به کار خواهیم گرفت.

استاندار یزد گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی دستگاههای ذیربط لازم است کمیته پنج نفره پس از بررسی مشکلات ، نظر نهایی خود را در خصوص جمع بندی این مسائل ارائه کند تا تصمیمات مقتضی برای حل و فصل و یا کاهش این آسیب ها گرفته شود.

میرمحمدی اضافه کرد: همچنین گزارشی از سوی اداره کل امور اقتصادی استانداری درخصوص وضعیت فعلی صنایع تولید کاشی و سرامیک استان تهیه خواهد شد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان یزد همچنین در نخستین فرصت نشستی با حضور مدیران اقتصادی استان، مدیران عامل بانکها و مدیران ادارات کل چون مالیات، گاز و برق برای بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان کاشی و سرامیک استان برگزار می شود.

استاندار یزد در پایان بر لزوم انجام رایزنی مناسب با وزارت امور خارجه برای حل مشکل صادرات کاشی به کشور پاکستان تأکید کرد.

عدم وجود نقدینگی مناسب، لزوم همکاری بیشتر بانکهای عامل با واحدهای تولیدی و لزوم حل و فصل مشکل صادرات از جمله مشکلات صنایع کاشی و سرامیک استان اعلام شد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کاشی ، سرامیک ، اقتصادی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.