زنجان؛

طرح جامع مسجد محوری با همکاری مرکز نیکوکاری در خرم‌دره

رییس کمیته امداد خرم‌دره گفت: طرح جامع مسجد محوری با همکاری مرکز نیکوکاری شهرستان و مساجد در ماه مبارک رمضان در خرمدره اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛رییس کمیته امداد خرم‌دره با بیان اینکه  امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد در شهرستان اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی این نهاد با همکاری و هماهنگی سازمان‌های مختلف اجرایی می‌شود که  در همین راستا از ظرفیت اداره تبلیغات شهرستان و اوقاف برای توجه جدی و ترغیب و جذب بیشتر حامیان برای مشارکت در طرح‌های اجرایی استفاده خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه با همکاری و هماهنگی پزشکان، خانه‌های بهداشت و بیمارستان‌ها در راستای جذب حامی در طرح شفا اقدام خواهد شد، اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعاتی از گروه‌های هدف به منظور شناسایی نیازهای آنها و تعامل با حامیان در این زمینه نیز از دیگر اقداماتی است که قبل از ماه رمضان انجام شده است.

وی در ادامه از اجرای طرح جامع مسجد محوری با همکاری مرکز نیکوکاری شهرستان و مساجد خبر داد و افزود: تعامل با موسسات هم‌سو برای مشارکت در برنامه‌های رمضان برای هم‌افزایی و ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان، تهیه شناسنامه‌های طرح به تعداد لازم برای مناسبت‎ها و مراسم در شهرستان بر اساس نیاز خانواده‌ها و اولویت‌بندی در این زمینه نیز از دیگر اقداماتی است که از طریق حوزه اکرام شهرستان انجام شده و در ماه رمضان اجرایی خواهد شد. 

رییس کمیته امداد خرم‌دره با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای ترویج سنت حسنه زکات، تصریح کرد : اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان برای تبلیغ و ترویج سنت حسنه زکات و تبیین آثار فردی و اجتماعی آن نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که همزمان با ماه رمضان در شهرستان انجام خواهد شد. 

احمدی با اشاره به  طرح‌های مشارکتی پیش‌بینی شده برای اجرا در ماه رمضان ،یادآور شد : طرح اطعام و افطار نیازمندان، اکرام ایتام، همیان مولا، مفتاح‌الجنه، جمع‌آوری کفارات و فطریه، شفا و کوثر از جمله طرح‌هایی است که طی ماه رمضان اجرایی می‌شود. 

وی در پایان با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 722 میلیون ریال کمک مردمی در حمایت از مددجویان کمیته امداد خرم‌دره از سوی خیرین و نیکوکاران مساعدت شد، تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور و مشارکت بیش از پیش مردم شهرستان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد باشیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.