آبادان؛

تجهیز مساجد اندیمشک به امکانات صوتی و تصویری

25 مسجد در اندیمشک به امکانات صوتی و تصویری مجهزشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازآبادان؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به تجهیز 25 مسجد سطح این شهرستان به امکانات و وسایل صوتی و تصویری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز 25 مسجد و 9 کانون‌ و موسسه قرآنی این شهرستان اختصاص یافته است.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوندافزود: : این تجهیزات شامل رایانه، دوربین عکاسی، ویدئو پروژکتور، سیستم صوتی و تصویری و همچنین سایر اقلام و محصولات فرهنگی و مذهبی است.

وی گفت: این تجهیزات و امکانات از اعتبارات درون سازمانی تامین شده و بر اساس نیاز و اولویت‌سنجی در اختیار مساجد و کانون‌ها و موسسات قرآنی قرار گرفته است..

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به مناسبت ماه رمضان در مساجد این شهرستان،بیان کرد: برپایی محافل انس با قرآن، اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد سطح شهر و بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری از جمله برنامه‌های این سازمان در سطح شهرستان است.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوندافزود: جزءخوانی قرآن کریم در سطح مساجد شهری و روستایی، برپایی کلاس‌های صحیح‌خوانی، روخوانی و حفظ قرآن کریم از دیگر ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شهرستان است.

وی در پایان گفت: برگزاری نمازهای جماعت، کلاس‌های احکام، بیان مسائل شرعی و اعتقادی ، تفسیر قرآن کریم، قرائت ادعیه ماه رمضان و برپایی احیای شب‌های پرفیض قدر از دیگر برنامه‌هایی است که در این ماه در این شهرستان با همکاری امامان جماعت و هیئت امنا مساجد در سطح مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.