اردبیل؛

تولید بیش از ۷۰۰ هزار تن گندم در دشت مغان

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۷۰۰ هزارتن گندم در دشت مغان تولید می‌شود که خرید این مقدار گندم نیز به صورت ۲۴ ساعته از کشاورزان به انجام می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اردبیل، علی نوبخت افزود: پرداخت هزینه گندم برای کشاورزان به صورت 24 ساعته انجام می‌شود که با توجه به این موضوع کشاورزان منطقه هیچ گونه نگرانی در مورد پرداخت هزینه‌های گندم خود نداشته باشند.

وی تصریح کرد: خرید گندم از کشاورزان منطقه از 18 خرداد ماه در دشت مغان آغاز شده و تا اتمام زمان برداشت گندم نیز ادامه دارد که هیچ‌گونه مشکلی در ذخیره‌سازی گندم در استان وجود ندارد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با اشاره به این‌که استان اردبیل دارای سیلوهای استاندارد و مجهز است، بیان کرد: با توجه به افزایش تولید گندم در استان اردبیل انتظار می‌رود با حمایت دولت و مسئولان سیلوها و انبارهای ذخیره‌سازی گندم در استان افزایش یابد.

نوبخت بیان کرد: با توجه به این‌که گندم تولید شده در استان اردبیل با کیفیت‌ترین گندم کشور است، گفت: با وجود این گندم ، کیفیت نان تولید شده در نانوایی‌های استان نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.