مرتضوی کیاسری در نشست نامگذاری هفته احزاب:

باید در هفته احزاب در جهت نشر فرهنگ تحزب فعالیت بیشتری داشته باشیم

دبیر کل مجمع جانبازان انقلاب اسلامی گفت: باید در هفته احزاب در جهت نشر فرهنگ تحزب و همچنین نشر بایدها و نبایدهای حزبی فعالیت بیشتری داشته باشیم.

باید در هفته احزاب در جهت نشر فرهنگ تحزب فعالیت بیشتری داشته باشیم
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام علی اکبر مرتضوی کیاسری دبیرکل مجمع جانبازان در نشست خبری نامگذاری هفته احزاب که امروز(یکشنبه) در دفتر کانون هواداران شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت: مقرر شده است تا در این هفته به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی بهره بیشتری را از نشر فرهنگ تحزب و بایدها و نبایدهای حزبی و همچنین معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های تشکیلاتی این شهید بزرگوار داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم شهید بهشتی در بُعدهای فرهنگی، تشکیلاتی و حزبی و ... نقش مثبتی داشته‌ و می‌توان با جریان‌سازی و استفاده از محوریت وی برای توانمند کردن افراد در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

مرتضوی کیاسری با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت شهید آیت‌الله بهشتی اعضای ثابت دارد، افزود: در این راستا دبیرخانه‌ای بصورت سالانه استقرار پیدا می‌کند که در طول سال باید به روز و هفته احزاب توجه کند.

دبیر ستاد گرامیداشت شهید دکتر بهشتی اظهار داشت: دبیرخانه احزاب پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی برای انتخابات شورای مرکزی بی‌شک در خانه احزاب فعالیت خواهد داشت.

دبیرکل مجمع جانبازان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد هیئت اجرایی اولین مجمع عمومی خانه احزاب این بود که افراد بسیاری از دعوت‌شدگان در آن حضور به عمل آوردند، بیان کرد: تعارض‌ها و مخالفت‌های تشکیلاتی و حزبی به دلیل اینکه در مجمع عمومی فوق‌العاده سه جناح به رسمیت شناخته شده حضور داشتند، به شدت کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه احزاب با توافق برادرانه به حدود برابر در ریاست خانه احزاب رأی دادند، افزود: بر این اساس ریاست خانه احزاب دوره‌ای شده که به مدت یک سال هر یک از جناح‌ها این مسئولیت را برعهده دارند که در مجموع مدت ریاست سه سال می‌شود.

مرتضوی‌کیاسری اضافه کرد: بنده در 21 خرداد در مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب به رأی‌گیری مجمعی رأی دادم، البته مصوبه انتخابات فراکسیونی برایم قابل احترام است.

دبیر ستاد گرامیداشت شهید دکتر بهشتی در پایان با تأکید بر اینکه در مجمع عمومی خانه احزاب  که 15 مرداد ماه برگزار خواهد شد، شورای مرکزی خانه احزاب ایران را شکل خواهیم داد، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته احزاب تعیین شده‌اند، البته این فعالیتها محدود به این افراد نیست و هرکس که بخواهد می تواند به عضویت این ستاد درآید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار