بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت :من همیشه استقلالی هستم و بازگشتم به استقلال به این دلیل بود که با پیراهن این تیم خداحافظی کنم.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص صحبت های مظلومی و برگزاری جلسه با سرمربی تیم اظهار داشت : به طور حتم برای فصل بعد طی یکی دو روز آینده جلسه ای را با مظلومی برگزار خواهم کرد و حتی صحبت های سرمربی تیم در خصوص  برگزاری جلسه هم کاملا حرفه ای و منطقی بوده و  وی اخلاق حرفه ای را رعایت کرده و بهتر است که جلسه ای برگزار شود تا صحبت های لازم صورت بگیرد.

وی بیان کرد : به طور کلی من برگشتم به تیم استقلال به این خاطر بود که با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم و دوست دارم این  امر رخ بدهد  اما آینده را نمیتوان پیش بینی کرد و احتمال دارد  اتفاقاتی  در آینده  صورت بگیرد که اصلا در برنامه ما نباشد.

عنایتی تصریح کرد :من همیشه استقلالی هستم ، می مانم و خواهم ماند و دعا می کنم  تیم در جایگاه بالا قرار بگیرد تا ما هم بتوانیم سر خود را بالا بگیریم اما با تمام این مسائل باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد .انشالله هر چه به خیر و صلاح باشگاه و من خواهد بود اتفاق افتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار