سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:تا به حال لیست ورود و خروج را اعلام نکردیم و اگر منابع خبری هم حرفی در این خصوص زده باشند گمانه زنی است.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:تا به حال لیست ورود و خروج بازیکنان تیم فوتبال استقلال را اعلام نکردیم و اگر برخی منابع خبری هم در اینباره حرفی زده باشد گمانه زنی است  
زیرا لیست بازیکنان محرمانه است .

وی تصریح کرد: لیست ورود و خروج را به کمیته نقل و انتقالات دادیم و آنها اکنون به وزارت ورزش و جوانان رفتند تا با افشارزاده صحبت کنند و بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب نماییم.

وی افزود:تا یکی دو روز آینده لیست ورودی و خروجی اعلام می‌شود و نمی‌توانم اسمی از بازیکنان در لیست ببرم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم حاشیه درست شود .
 
در حال حاضر با همین نفرات تمرینات را اغاز می کنیم  هنوز لیستی از بازیکنان که قرار است جدا شوند نداده ایم و در حال حاضر به دنبال جذب نفرات مورد نظر هستیم و شاید این بازیکنان نخواهند به تیم ما بیایند.

خسرو حیدری .امید ابراهیمی .یعقوب کریمی در لیست ما هستند و قدم آنها روی چشم ما  و به آنها نیاز داریم در اغاز کار تمرینات را با بازیکنانی که داریم شروع میکنیم تا بازیکنان دیگر جذب شوند .
 
 وی ادامه اد:دو یا سه بازیکن از لیگ یک و دو بازیکن خارجی و چند بازیکن داخلی در لیست ما هستند و پیگیری میکنیم و امیدوارم قرارداد نداشته باشند و بتوانیم انها را در اختیار بگیریم.

 مظلومی در خصوص جذب میداوودی و شریفات افزود :بهتر است اسمی آورده نشود چرا مشکل ایجاد میشود تا بازیکنی تایید نشده اسمی نبریم بهتر است باید در فضای ارام مذاکرات را ادامه داد و به نتیجه برسیم،عنایتی بازیکن بزرگی است و دوستش دارم اما اجازه بدهید با خودش حرف بزنم و تصمیم بگیرم .

مظلومی در مورد زمین تمرین استقلال گفت:در حال حاضر به دنبال یک زمین تمرین مناسب هستیم تا تمرینات را اغاز کنیم  وبه طور حتم کادر فنی مشخص میشود اما فقط با مجید صالح حرف زدیم و قول همکاری به ما داده است.

و اما در مورد دستیار خارجی باید گفت:طی تماسی متوجه شدیم که مربی خارجی مدنظر به دلیل مشکلات شخصی به ایران نمی آید و باید به سراغ گزینه های دیگر برویم .

وی در مورد روز اول کاری خود گفت : روز بسیار سختی بود و از صبح در خصوص تنظیم برنامه ها جلسات متعددی داشتیم اما من با شما رسانه ها زندگی کردم و با شما تعامل خوبی دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار