مدیر کل اداره استاندارد خوزستان از نظارت ویژه بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

نظارت روزانه بر بازار در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اهواز؛ رضا دهدشتی زاده هدف از این طرح را اجرای طرح کنترل بازار به منظور کنترل اقلام پرمصرف طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نیز تامین سلامت عمومی جامعه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده انتظار می رود فضای ایمنی و سلامتی بر بازار حاکم باشد و مردم راحتي بتوانند مايحتاج خود را با كيفيت مورد نیاز و پسند خود تامین كنند.

دهدشتی زاده اظهار داشت: از جمله این محصولات روغن سرخ کردنی، روغن خوراكي مصرفي خانوار، انواع زعفران، خرماي مضافتي بسته بندي شده، خرماي كبكاب بسته بندي شده، خرماي پيارم بسته بندي شده، كشك مايع، شير پاستوريزه، پنیر و شکر می باشند.

مدیر کل استاندارد با بیان اینکه بازرسان این اداره روزانه بازار استان را هم از لحاظ کیفیت و در راستای اهمیت به حقوق مصرف کنندگان، وزن اجناس را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد خاطر نشان کرد: واحدهای متخلفی که با عرضه اجناس غیر استاندارد و یا کم فروشی قصد تضییع نمودن حقوق مصرف کننده را داشته باشند ضمن توقیف محصولات به مراجع قانوني ذیصلاح جهت سیر مراحل قانونی معرفي خواهند شد.

رضا دهدشتی زاده در پایان از همشهریان و هم استانی های عزیز خواست در هنگام خرید هر محصولی به تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، نشان استاندارد و سالم بودن بسته بندی محصول توجه داشته و هرگونه مورد مشکوک را با سامانه 1517 این اداره کل در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.