رئیس اداره دامپزشکی شادگان گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان در این شهر اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران دکتر رضا حفیظی با اشاره به اینکه طرح مذکور به منظور تامین بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود بیان داشت: کارشناسان اداره دامپزشکی در قالب چند اکیپ ثابت و سیار در این طرح شرکت دارند.

وی هدف از طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی فرآورده های خام دامی در ماه رمضان را تضمین کیفیت و سلامت این قبیل فرآورده ها عنوان کرد.

 حفیظی خاطر نشان کرد: در ماه رمضان احتمال سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب برای عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و ارزان قیمت مانند گوشت قرمز بدون مهر دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای فاقد سردخانه و عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید، انقضا و کد دامپزشکی وجود دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شادگان تاکید کرد: شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نیز حفظ سلامتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به‌ویژه تخلفات فوق، مراتب را به اداره دامپزشکی شادگان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.